Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Jeg var veldig dårlig i går med diare 15-20 ganger.. I dag er det bedre, bare en gang om morgenen. Føler meg bra i kroppen. I morgen skulle vi ha barnebirsdag hos oss.. :-( må jeg avlyse? Ungene blir sikkert veldig lei seg.. Hvis jeg er supernøye med hygiene og spriter alt, tror dere vi kan ha selskapet da? Anonymous poster hash: b1248...57c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Det er bare jeg som har vært syk, så det kan jo være noe jeg har fått i meg.. Anonymous poster hash: b1248...57c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Jeg ville gjennomført. Anonymous poster hash: 2a230...691
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Flere? Tror jeg er helt bra igjen, og avlyser jo hvis det er endring til det verre.. Anonymous poster hash: b1248...57c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Om ingen andre i huset blir syke i løpet av dagen ville jeg gjennomført. Vi voksne smitter ikke på samme måte som barn, de er oppi hverandre på en helt annen måte enn oss. Om du hadde diare i går og skal ha bursdag i morgen vil jeg si det går helt fint. Men vær obs på av sprit ikke tar knekken på magevirus, det er det bare klor som gjør. Du må altså ikke "sprite" badet, men vaske med klorin. Anonymous poster hash: b14d6...bc9
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Jeg hadde utsatt. I tillegg ville jeg blitt dritsur hvis du smittet meg eller mine med omgangssyke bare for å hindre at ungene dine ble lei seg for at dagen måtte utsettes. Anonymous poster hash: 690f7...a04
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Jeg hadde utsatt. I tillegg ville jeg blitt dritsur hvis du smittet meg eller mine med omgangssyke bare for å hindre at ungene dine ble lei seg for at dagen måtte utsettes. Anonymous poster hash: 690f7...a04 Man er da ikke smittsom to dager etter diare... Det er veldig få magevirus som faktisk er smittsomme i 48 timer etter siste tømming altså, men siden noen få er det har mange barnehager 48-timers karantene etter siste tømming. De få virusene som er smittsomme i 48 timer er de kraftigste noro-virusene, og om man får dem er man temmelig mye sykere enn litt diare. Anonymous poster hash: b14d6...bc9
☆☆☆ Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Ville flytta bursdagen, helst til svigermors hus der ho kunne arrangert. Alternativt til ein ny dag. Ikkje at smitte er veldig sansynlig, men det ville vere kjipt å smitte små gjestar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå