Gå til innhold

herremin, erre mulig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten blir sur / sjalu dersom en person av motsatte kjønn "liker"  alle bildene mine på face, og vil be personen stoppe, jeg slettet peronen fra face isteden. blir for tåpelig da det overhode ikke lå noe I det.

Nå har ei venninde av meg begynt og like alle bildene hans, men ikke mine, (selv om det er same bilde, til og med gratulasjoner av barnet da enser hun ikke mine innlegg. men kun hans sine. jeg tar ikke dette så ille opp, men kjæresten er helt I fra seg og forrsikrer meg om at det kun er meg og  at han føler det ikke er konfertabelt at han får oppmerksomhet forran meg og passer på at jeg vet at jeg er den eneste...

kan det være han er red for at jegskal bli sjalu slik som han?
kan det være fordi han erred jeg skal bli misstenksom siden hun er penere enn meg?
kan det være fordi han er red, han har driti seg ut før?
hvorfor reagerer han sånn, han sier selv at han synes det er merkelig og at det ikke bryr han, men det bryr han jo tydeligvis veldig.

Anonymous poster hash: 1fb2e...d86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 9e0d4...2a1
Skrevet

Jeg tenker at han er veldig umoden. Han kan jo ikke bestemme sånt. Her må han jobbe med seg selv.

Skrevet

ja det må jo vere umodenhet, han er faktisk 5 år yngre enn meg. men jeg beginner og bli skeptisk på vurderingsevnen hans når han reagerer så på dette :/ hvorfor tror han at hun er intressert I han bare fordi hun liker bildene hans og ikke mine...

Anonymous poster hash: 1fb2e...d86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...