Gå til innhold

Hvor store er jentene deres som er 5-6 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på "skolekontroll" med datteren min i går. 18 kg og 108 cm. Er ganske liten av vekst fikk jeg beskjed om. Hvor lange er deres jenter på samme alder?

Anonymous poster hash: 61808...c1e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på snart 6 er 123 cm og veier 21 kg. Og hun er visst lang. Vil ikke tro at din er liten av vekst. Eldste min var 117 lang og 17 kg da hun var 9. Hun var ikke unormalt liten, men minst i klassen.

Anonymous poster hash: 956e1...b0a

Skrevet

Mi jente var 117 cm og 22 kg ved skolestart

Anonymous poster hash: 90a11...1ce
Skrevet

Min 3-åring er 104 og 18 kg. Alt er normalt.

Anonymous poster hash: 54dba...0f5

Skrevet

Min jente ble akkurat 6 år. Hun er 118,5 cm på strømpelesten og 20 kg.

Anonymous poster hash: 5eda9...cd6
Skrevet

Ja, vet det meste er normalt. Men, som helsesøsteren sa; er jo litt forskjell på 108 cm og feks. 125 cm :) HI

Skrevet

Min jente er akuratt blitt 5 år, 111 cm og 19.3 kg.

Anonymous poster hash: 92b5c...a84

Skrevet

Frøkna mi som blir 6 i august, er 102 cm og 14 kg. Er desidert minst i sitt årskull i bhg og ligger på den nederste kurven, men følger denne.

Anonymous poster hash: e4617...bbd

Skrevet

Var på "skolekontroll" med datteren min i går. 18 kg og 108 cm. Er ganske liten av vekst fikk jeg beskjed om. Hvor lange er deres jenter på samme alder?

Min datter blir 7 i slutten av juli. Var på skolekontroll forrige uke og hun var 107 cm og 17 kg. Lå langt under percentilskjemaet til helsesøster så de skal ta å måle henne igjen før skoleslutt og i begynnelsen av september for å se om hun vokser.

Anonymous poster hash: 4ddc6...fd3

Skrevet

Min datter blir 7 i august. Hun er 128 cm lang og ca 25 kg. Hun er blant de lengste i sitt årskull, men er slank da høyde og vekt matcher. Hun måles hos helsesøster en gang i året fordi hun er så lang. Nå begynner kurven hennes å flate litt, som forventet. Pappaen er 194 cm lang så det er tydelig der hun har det fra. Hvor stor var du da du var på hennes alder, HI? 

Skrevet

Jenta mi blir 6 år neste mnd. Hun er 105 cm og ca. 17 kg. Hun berører så vidt den nederste streken på skjemaet.

Vi har gått til ekstra kontroller for å følge med på utviklingen hennes.

Anonymous poster hash: 2be8c...7b3
Skrevet

Min jente på 5,5 år er 110 cm høy ca, og veier rundt 16 kg. Liten, men ikke unormalt :)

Anonymous poster hash: 8edd6...e8b
Skrevet

Jeg var nok høyere da jeg var på samme alder. Hun var 5,5 år for to dager siden forresten. Prøvde bunaden hennes fra i fjor i går, og den er helt lik på høyden som i fjor. Vokser tydeligvis seint, men aldri vert snakk om noen ekstra kontroller. 

Jeg er 1.71 cm mens mannen er 1,73. Spørs om hun har arvet høyden fra hans side. HI

Skrevet

Jeg var nok høyere da jeg var på samme alder. Hun var 5,5 år for to dager siden forresten. Prøvde bunaden hennes fra i fjor i går, og den er helt lik på høyden som i fjor. Vokser tydeligvis seint, men aldri vert snakk om noen ekstra kontroller. 

Jeg er 1.71 cm mens mannen er 1,73. Spørs om hun har arvet høyden fra hans side. HI

Anonym #11 her

Det at vi går til ekstra kontroller er at hun ikke har fulgt sin egen kurve, men droppet ned over en kurve da hun var 4 år.

Jeg og mannen er 164 cm og 170 cm.

Anonymous poster hash: 2be8c...7b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...