Gå til innhold

dere som jogger-ang å jogge i regnvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å jogge, og gjorde det mye før jeg ble gravid. Nå vil jeg begynne å jogge igjen, men det regner HVER ENESTE dag!

Før jogget jeg på treningsstudioet de dagene det regnet, men nå er jeg ikke medlem lenger.

SÅ, fortell meg... hvordan er det å jogge i regnvær? Er det mange som gjør det? Blir det bare tull?

Anonymous poster hash: cef1c...6bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være litt kaldt å komme i gang, og om det pøsregner kan det bli vondt å se, men ellers fungerer det helt fint på relativt korte turer.

Skal jeg løpe over en time kan de gi større problemer med gnagsår og blir man skikklig sliten kan det være lett å bli kald.

Anonymous poster hash: 951fb...64e
Skrevet

Jeg elsker å jogge i regnvær. Jogger heller da enn i sol for å si det sånn. :)

Liker at det slår små kalde regndråper i pannen min, blir ikke så varm på den måten.

Det er jo bare å hoppe i joggisene og prøve? :)

Jeg er aldri plaget med at jeg blir kald i alle fall.

Skrevet

Det kan være litt kaldt å komme i gang, og om det pøsregner kan det bli vondt å se, men ellers fungerer det helt fint på relativt korte turer.

Skal jeg løpe over en time kan de gi større problemer med gnagsår og blir man skikklig sliten kan det være lett å bli kald.

Anonymous poster hash: 951fb...64e

Tror ikke jeg blir kald, da jeg pleier å jogge i singlet mens andre jogger med jakke. Men de andre problemene du nevnte var akkurat det jeg var redd for.

Blir sikkert litt irriterende å ikke kunne se så godt og å bli "pisket" i ansiktet...

Jaja, jeg må bare prøve. Er meldt regnvær hele uken. Ville bare forberede meg...

Anonymous poster hash: cef1c...6bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...