Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Fikk infeksjon etter antibiotika. Har smurt siden helgen, tok en 500mg stikkpille tidlig i uka og har fortsatt å smøre hele veien, men det svir Hva nå? Vil helst unngå lege, han er en dust og det tar en evighet å få time. Anonymous poster hash: 8f1b1...562
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Prøv Daktar krem istedenfor canesten? Anonymous poster hash: a2f50...348
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Takk for tips! Er det reseptfritt og med et annet virkestoff enn Canesten? Anonymous poster hash: 8f1b1...562
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er ikke lege, jeg bare fikk beskjed om at jeg trengte noe sterkere og fikk da daktar. Anonymous poster hash: a2f50...348
<3 2G <3 Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Kjør på med dobbelt opp med tabletter i tre dager. Ikke bruk såpe når du vasker og ikke gjør det mer enn en gang for dag. Dette sa legen til meg da jeg plagdes i svangerskapet. Får kjøpt 6pk og krem med canesten på apoteket. Bare å spør om du ikke ser den
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Tusen takk for tips! Tar gjerne imot flere også hvis noen har. Anonymous poster hash: 8f1b1...562
<3 2G <3 Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Luft godt og bruk bomullstruser Du kan bruke såpe så lenge det ikke er mellom leppene.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Dette lurer jeg på også, er gravid med nr. 2 nå, og begge gangene har jeg knapt nok fått positiv test før sopp-plagene vips var der igjen. Har nå kjørt to runder med Canestenkur pille + krem, men null effekt. Er kommet i uke 29 nå, så nesten usikker på hvor mye jeg gidder å jobbe for å bli kvitt det, men har ikke lyst til at det skal bli kronisk eller noe heller..! Har ikke noe særlig forhold til fastlegen min, så hadde liksom håpet å slippe time for dette. Men den kremen som het Daktar, er den reseptfritt? Isåfall skal jeg prøve den! Anonymous poster hash: 028bd...9b5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Jeg fikk den på resept, men hun gikk ut i butikken for å finne den frem, så regner med jeg fikk den på resept for å få den billigere. Kjøpte også noen melkesyretabletter som skal opp i vagina hver kveld i ti dager, som en slags kur. Er så lei hele soppen at jeg blir sprø. Anonymous poster hash: a2f50...348
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Dette står i felleskatalogen om daktar: Graviditet Systemisk absorpsjon av topikalt applisert mikonazol er minimal. Det er ikke vist at topikalt applisert mikonazol er embryotoksisk eller teratogent hos dyr, men preparatet bør likevel kun brukes ved graviditet dersom fordelene oppveier potensiell risiko for fosteret. Amming Overgang i morsmelk er ukjent. Mikonazol absorberes i liten grad over hud eller slimhinner. Forsiktighet bør utvises ved topikal bruk under amming. Snakk med legen din! Anonymous poster hash: 1753b...64d
LME1001 Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Jeg har prøvd en haug med kurer i svangerskapet, endagskur, 6 dagerskur, you name it. Har hatt sopp i hele svangerskapet, og legen har til slutt bare sagt at jeg må bare godta det.. Det kommer til å gå over rett etter fødsel. Har strax termin, håper han har rett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå