Gå til innhold

Sluttpakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått tilbud om å søke... Jeg ender opp med 14 mnd full lønn & kan slutte 1 april. Ingen problem å få ny jobb. Tjener 700 000 i året. What to do? Det blir jo som å få en ekstra pott på 500000 netto for å bytte jobb.... Fristende!

Anonymous poster hash: db230...db7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg glatt gjort:-).

Skrevet

Er det et spørsmål, tenker jeg. 

Anonymous poster hash: eb1a6...9d2
Skrevet

14 måneder full lønn?! Det er den beste sluttpakken jeg har hørt om, tror jeg… :) Telenor hadde 3 mnd + en halv måned for hvert år man har jobbet, så enten har du jobbet et sted veldig lenge, eller så har dere fått et veldig lukrativt tilbud.

Jeg ville definivt søkt, men det er jo ikke sikkert du får tilslag på det, noen må jo også bli?

Anonymous poster hash: 0e529...0c0
Skrevet

Hadde gjort det på dagen og startet for meg selv :)

Anonymous poster hash: f5e46...93d

Skrevet

14 måneder full lønn?! Det er den beste sluttpakken jeg har hørt om, tror jeg… :) Telenor hadde 3 mnd + en halv måned for hvert år man har jobbet, så enten har du jobbet et sted veldig lenge, eller så har dere fått et veldig lukrativt tilbud.

Jeg ville definivt søkt, men det er jo ikke sikkert du får tilslag på det, noen må jo også bli?

De nye pakkene til Telenor er 2 år.. Ting endrer seg! 

Anonymous poster hash: e7c53...9f4

Skrevet

De nye pakkene til Telenor er 2 år.. Ting endrer seg! 

Anonymous poster hash: e7c53...9f4

Det er de nåværende pakkene jeg snakker om, jeg jobber der ikke selv, men har informasjonen fra en som jobber der. Har de forskjellige sluttpakker for forskjellige avdelinger på Telenor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...