Gå til innhold

Ny sveis til treåringen, snart fire.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, her er det på´n igjen, vår yngste har i kompaniskap med sin søster på 6, i løpet av gårkvelden, fått ny sveis: ultrakort pannelugg. Jeg så ingen annen løsning enn å gå over med klippemaskin i luggområdet, og nå ser hun jo helt koko ut. Men, ungen var henrykt over å få kort hår, så spørsmålet blir da: skal jeg rett og slett bare ta resten? Jeg vurderer det. Sidecut er en ting, men uppercut? Og ungen hadde nok bare blitt lykkelig. 

Nå som hun endelig hadde fått hår med ligg lengde på hodet... sukk. :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, herlig! Hva ønsker hun selv, da? Jeg husker fortsatt den sommeren min lillebror hadde panneluggen bak hjernen, etter litt heftig frisering.

Skrevet

Søte Emma Watsons (Hermine) pixie cut? Var det jeg ønska meg, så har håret mitt gått hen og blitt krøllete! Så ingen pixie på meg....

Skrevet

Tja... jeg rula guttekort klipp med rottehale da jeg var like gammel. Mamma var ikke storfornøyd, men jeg følte meg sinnsykt kul. ;)

Skrevet

Kjør på! Knall kort er nå så deilig og luftig bak i nakken! Du trenger jo ikke skinne henne helt?  Eller? He he he 

Skrevet

Trenger ikke skinne, men 5 mm blir det kanskje? Ai ai.. Vi hadde samtale med leder på gruppa hennes i dag, hun hadde ikke sett henne enda, men jeg ba om hennes ærlige mening ved hentetid i dag. ;)

Skrevet

Haha, herlig! Hva ønsker hun selv, da? Jeg husker fortsatt den sommeren min lillebror hadde panneluggen bak hjernen, etter litt heftig frisering.

Hun var overlykkelig for kort hår, og jeg mistenker at det er det som er årsaken til all den klippingen, hun vil ofte at jeg skal klippe henne, og jo kortere, jo bedre. Jeg må ta en liten prat med henne i ettermiddag. 

Skrevet

Trenger ikke skinne, men 5 mm blir det kanskje? Ai ai.. Vi hadde samtale med leder på gruppa hennes i dag, hun hadde ikke sett henne enda, men jeg ba om hennes ærlige mening ved hentetid i dag. ;)

5 mm er ganske kort! Når jeg drar over gutta med maskinen pleier jeg å ha ca 4 cm på toppen og så kortere ned. Men hei, Stella Mwangi har aldri vært vakrere enn etter at hun tok håret! 

Skrevet

5 mm er ganske kort! Når jeg drar over gutta med maskinen pleier jeg å ha ca 4 cm på toppen og så kortere ned. Men hei, Stella Mwangi har aldri vært vakrere enn etter at hun tok håret! 

Jeg er som sagt i tvil, men altså, området der panneluggen vokser er allerede så kort, og da hadde jeg bare gått over med maskin for å jevne det  for at det skulle se mer.. ja, ikke presentabelt ut, for det gjør det jo strengt tatt ikke.. jeg er fryktelig i tvil, men det vokser jo ut igjen. :)

Skrevet

Wow, 5 mm er kort lugg ;)

Når jeg freser over gubben så er det 3 mm over hele skallen. Eneste måten å skjule en liten skinnende måne.

Skrevet

Når jeg freser over gubben så er det 3 mm over hele skallen. Eneste måten å skjule en liten skinnende måne.

*sitter på hendene mine for ikke å kommentere deg og gubbeoverfresing sånn i sin alminnelighet*

Skrevet

7 mm fornøyd unge. Ingen tvil. Hennes egne ord: "eg vart heilt stilig!"

Skrevet

*sitter på hendene mine for ikke å kommentere deg og gubbeoverfresing sånn i sin alminnelighet*

I know! Så det etter at jeg hadde tastet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...