bIomstre Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 - lyst om morran - glimt av blå himmel - store som støvsuger hele huset før jeg kommer hjem - vesle som synes fiskegratengen min er bedre enn pannekaker - mannen som ivrer etter å lage skaper på vaskerommet - søndagsmiddagsgjester (hm, men hva skal man lage??) - egentlig ferdig med ukas gjøremål på jobb, så i dag kan jeg rydde, pynte og dille litt Fredda!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Idag er det elsk over alle elsk; Lakrismannen min kommer til Mathallen, så lunsj blir brukt til å race bort og bruke ei lita månedslønn på lakris Det skal lages sitronmakroner med dobbel kørd - en andel går til mormor som blir 82 år imorgen Det er fredag, sol og helg - mulig det blir mango/pasjonsfrukt fra starbucks nå ja!
sug lut Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Soooooooool Codaxol+ibux+kaffe Stille Sen jobbstart Tidlig jobbslutt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 - Mini sov helt til kl 7. Med noen oppvåkninger, og han var oppe til kl 22 sammen med pappa og farfar mens mamma og farmor var i forening, men dog. - Ferdig med støvtørk, badvask og støvsuging. - SOL. - Ser ut til at man klokker inn enda et kilo ned.
amandine Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Elsk: 15 minutter solskinn mellom bygene på golfbanen Kaffe Hat Tiltaksløsheten som nekter meg å tømme alle husets garderobeskap. Må gjøre det må gjøre det skal bare skal bare Størsteungens lei seg som jeg ikke vet hvordan jeg kan fikse. Skulle ønske størsteungen var fem år og at alt kunne fikses med et fang og litt plaster.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Elsk: Sol Helg Slappe av litt før barna også tar helg
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Sol og knallblå himmel Spasersko som klikker fint på asfalten Hodepine borte som dugg for solen En på 6 og en på 3 som krever sushi til middag i dag Bursdagskalas i morgen som jeg faktisk gleder meg til Litt hat: Innser at jeg må ta forslaget om progressive briller på alvor
LanzaroteJenta Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Hat: -Storebror hadde grine-uten-særlig-grunn-show i natt. Vi snakker fra ca 03.30 til nærmere kl 05.00. Hurra! Not! -Ikke sol (men heller ikke noe særlig vind- halv elsk, altså) Elsk: -Lillebror som sover på fanget. Tydelig sliten etter storebrors nattedrama. - Har akkurat spist frokost men er både sulten og lettere sukkerhungrig. Det positive er at kiloene sakte men sikkert blir borte( halv elsk/hat igjen) - Mulighet for en seriøs siesta i nærmeste fremtid.
bIomstre Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2014 (endret) Fant laktoseredusert Litago på butikken, H U R R A ! ...og nuh er det helg (travlere dag en forventet, siste liten endringer, armer og bein! Men fikk sjokolade, så da gikk alt så bra) Endret 21. mars 2014 av bIomstre
frk Nilsen Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Elsk Sol Pizza og vin i vente Ny sofa i kjellerstua Ikke kjole, men schnasen i miniskjørt Hat Siden jeg brukte hele velden i går på å sitte inn den nye fine sofaen må jeg nå ta helgevasken i ettermiddag.
sug lut Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Sol og tiltykning til pizza mot kvelden. Lette sjokoladebyger, særlig på utsatte steder.
midgard Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 SOL -og måtte den bli hengende der oppe en stund Jeg er morragretten av natur, dagen i dag var intet unntak MEN da jeg dro opp rullgardinen klokken 06.50 og så BLÅBLÅ HIMMEL og SOL, ja, da gikk det opp for meg at denne dagen kom til å bli knall... kvirrevitt kvirrevitt - det ER VÅR jenter <3
eelis Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Vin! Og nussing på småplantene mine, tomatplantene begynner å se riktig søte ut, også chili og paprika. Vi har fått snø og endelig er det litt vinterstemning her, deilig
mamman til to gutter Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Dagen begynte bra, lyst når jeg våknet og sol ute! Derfra gikk det bare nedover... Jeg var stup trøtt etter å ha sovet dårlig i natt pga psykisk slitsom dag i går. Eldste kunne fortelle at han var litt kvalm da han våknet og jeg valgte å tro han bare fant det på, 10 min etter fant jeg ut at det gjorde han ikke. Så innedag i det fine været Litt elsk nå på kvelden: fant nonstop jeg ikke ante at vi hadde
sug lut Skrevet 21. mars 2014 #15 Skrevet 21. mars 2014 Dagen begynte bra, lyst når jeg våknet og sol ute! Derfra gikk det bare nedover... Jeg var stup trøtt etter å ha sovet dårlig i natt pga psykisk slitsom dag i går. Eldste kunne fortelle at han var litt kvalm da han våknet og jeg valgte å tro han bare fant det på, 10 min etter fant jeg ut at det gjorde han ikke. Så innedag i det fine været Litt elsk nå på kvelden: fant nonstop jeg ikke ante at vi hadde Universets lille hilsen og trøst
SnekkerPelle Skrevet 21. mars 2014 #16 Skrevet 21. mars 2014 Kald riesling, restetaco og American Gangster. Hat: morgendagens regnbyger!
LanzaroteJenta Skrevet 21. mars 2014 #17 Skrevet 21. mars 2014 Slenger på en elsk på tampen her: Barna sover, mannen er ute å spiller og jeg sitter under pleddet å spiser meg kvalm på is og profiteroles. Klarer nok å dytte innpå litt til før jeg tar kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå