Gå til innhold

Noen flere her som har masse dun i hele ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det pluss bart og viltvoksende øyenbryn :(

Hvordan får du til å legge foundation fint? De små dunene ødelegger for meg.

Har du gjort noe for å fjerne dunhårene i ansiktet eller vurderer du å gjøre det? Isåfall, hva da?

Anonymous poster hash: 5e6c2...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har. Har sluttet å bruke fondation siden det fremhever hårene. Vet ikke om det er noe man kan gjøre? De er jo helt lyse, så en laser vil nok ikke kunne ta knerten på dem.

Anonymous poster hash: ca19d...fba

Skrevet

Masse lyse dun, men få råd dessverre. Bruker ikke løspudder og tørker over ansiktet med en bomullspad etter foundation. Fra øyenbrynet og ut til hårfestet på siden så vokser jeg.

Anonymous poster hash: fd280...195

Skrevet

Masse lyse dun, men få råd dessverre. Bruker ikke løspudder og tørker over ansiktet med en bomullspad etter foundation. Fra øyenbrynet og ut til hårfestet på siden så vokser jeg.

Er pudder verre enn flytende foundation?

Skrevet

Jeg har dun herfra til månen.. Skjems.

Men synes at BB-krem virker bedre enn vanlig foundation.

CC-kremene er kanskje enda bedre? Det vet jeg lite om. 

Anonymous poster hash: bb455...7d9
Skrevet

BB cream funker ja :)

Anonymous poster hash: 60c61...dc7

Skrevet

Har prøvd bb-cream men det ble stygt på grunn av dunet. Garnier sin. Har masse kvisearr jeg vil dekke også og da er ikke bb-cream det beste.

Skrevet

Er pudder verre enn flytende foundation?

For min del er det det, pudderet legger seg mer oppå hårene. Jeg har også brukt BB cream og er veldig fornøyd, CC cream har jeg ingen erfaring med. Heldigvis så har jeg en hud uten kviser og med få ujevnheter, så trenger ikke så heavy dekke. 

Skrevet

Jeg har sett at man får tak i sånn stålfjær som man drar over hårene for å tynne ut. Så blir det mindre av de uten å måtte vokse hele ansiktet :P jeg så det på finn da, for en god stund siden, så krever nok litt leting. Vet ikke om man får det i butikk. Når det gjelder sminke syns jeg mineralsminke er best. Jeg sluttet med flytende sminke pga hårene som de andre over her.

Skrevet

Åhh, ble nesten litt glad for å se dette innlegget, siden jeg trodde jeg var den eneste :-) Jeg har også fått masse dun i hele ansiktet. I tillegg til lys bart og hårvekst på midten under leppen. Jeg håper inderlig det går bort etter svangerskapet. Jeg har ikke våget å nappe det bort i redsel for at det da vil bli kraftigere, men det er kanskje ubekymret redsel? Noen med erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...