Gå til innhold

Ved barnemark, hvor lenge kommer det død mark ut av rompa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille fikk mark her som ble behandlet med vermox på tirsdag, marken døde allerede samme dag, det så vi ved at marken kvelden før og om morgenen levde og bukett seg og at den på kvelden samme dag som kuren var helt stille, rørte seg ikke lengre.

Vi finner enda død mark i bleien, hvert skift, dagtid og kveldstid.

Noen som vet hvor lenge vi finner slike? Er smitten over nå? Det er vel ikke egg igjen nå som marken har vært død siden tirsdag?

Noen som har peiling?

Anonymous poster hash: a1458...9fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt angående død mark, men husk å ta ny jus en uke etter den første for å bli kvitt egg. Det er viktig.

Skrevet

Kur, ikke jus.

Skrevet

Ja, det skal vi. Men jeg lurer på om vi burde være bekymret mtp at vi finner mark enda?

Skrevet

Det tar noen dager før alt kommer ut, jeg hadde ikke bekymret meg :) noen år siden sist runde til oss, men husker det tok tid :)

Anonymous poster hash: 3cdf5...ca0

Skrevet

Takk for svar! :)

Skrevet

Nå kom det en bæsjbleie full av mark! Noen levde, de rørte seg sakte, virket sløve...

Når gir det seg!!?

Skrevet

ÆSJ

Anonymous poster hash: 95278...710
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at døde mark kommer ut.. Vi har hatt 3 runder med vår eldste. Ring apoteket du, kanskje den ikke har fungert optimalt. 

Anonymous poster hash: 08355...1db
Skrevet

Ringte legevakta. Fikk beskjed om å gi en ny dose da den forrige tydeligvis ikke var effektiv nok. Som sagt, så gjordt. :)

Håper hun nå får fred stakkar lita!

Skrevet

Ringte legevakta. Fikk beskjed om å gi en ny dose da den forrige tydeligvis ikke var effektiv nok. Som sagt, så gjordt. :)

Håper hun nå får fred stakkar lita!

Bra! lykke til :)

Anonymous poster hash: 08355...1db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...