Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Han er "tilstede" noen ganger i året pga barnebarna sine. Han spør aldri hvordan det går,hjelper ikke til i tøffe Perioder(tenker på iform av støtte og prsktiske ting),har det hendt noe stort i mitt liv så sier han ingenting. Kan nevne ett eksempel. Vi har nettopp flyttet inn i vårt nybygde hus,og han kom på besøk. Han sa ikke ett ord om huset,han tittet ikke på det en gang. Vanligvis vil jo foreldre være stolte og engasjerte. I det minste titte på det. Jeg vet ikke hv som skjet i hans liv (utenom hva han poster på Fjesboka). Og han vet ikke hva som skjer i mitt,han har jo som sagt ingen interesse for det. Det jeg lurer på?Det et at jeg har fått nok,at min egen pappa er så kald og uinteressert i meg og mitt liv. Så ønsker jeg snart å bare bryte all kontakt. Er det veldig egoostisk av meg i forhold til barna?Skal sies at han er ikke så mye til stede for de heller. Han skuffer meg så ofte. Føler snart han ikke fortjener å ha noe med mine barn å gjøre. Virker ikke ut som om han ønsker meg godt her i livet. Klarer å skjønne den følelsen,for jeg kunne aldri ha vendt ryggen til mind barn. Pappaen min og jeg har ingenting uoppgjort. Han har vært helgpappa for meg i mange år,frem til jeg ble 18 år. Etter det har han bare mer og mer tatt avstand til meg. Hadde er godt forhold før. Anonymous poster hash: 6de64...e59
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Han er "tilstede" noen ganger i året pga barnebarna sine. Han spør aldri hvordan det går,hjelper ikke til i tøffe Perioder(tenker på iform av støtte og prsktiske ting),har det hendt noe stort i mitt liv så sier han ingenting. Kan nevne ett eksempel. Vi har nettopp flyttet inn i vårt nybygde hus,og han kom på besøk. Han sa ikke ett ord om huset,han tittet ikke på det en gang. Vanligvis vil jo foreldre være stolte og engasjerte. I det minste titte på det. Jeg vet ikke hv som skjet i hans liv (utenom hva han poster på Fjesboka). Og han vet ikke hva som skjer i mitt,han har jo som sagt ingen interesse for det. Det jeg lurer på?Det et at jeg har fått nok,at min egen pappa er så kald og uinteressert i meg og mitt liv. Så ønsker jeg snart å bare bryte all kontakt. Er det veldig egoostisk av meg i forhold til barna?Skal sies at han er ikke så mye til stede for de heller. Han skuffer meg så ofte. Føler snart han ikke fortjener å ha noe med mine barn å gjøre. Virker ikke ut som om han ønsker meg godt her i livet. Klarer å skjønne den følelsen,for jeg kunne aldri ha vendt ryggen til mind barn. Pappaen min og jeg har ingenting uoppgjort. Han har vært helgpappa for meg i mange år,frem til jeg ble 18 år. Etter det har han bare mer og mer tatt avstand til meg. Hadde er godt forhold før. Anonymous poster hash: 6de64...e59 Her ser jeg det ble en del skrivefeil. Jeg satser på at de som gidder å lese forstår hva jeg skal frem til. Anonymous poster hash: 6de64...e59
Gjest Julia1984 Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Snakk med han. Ring han og be om en prat. Fortell hvordan du opplever hans engasjement.
Isola&Lille+julegave Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Snakk med han, sier jeg og! Du må fortelle hvordandu har det og hvordan du opplever det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå