Gå til innhold

Hva gjør vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten på 3 år sluttet med bleie for 2 mnd siden. Av eget ønske. Det gikk overraskende bra. Det har vært veldig lite uhell og han har sagt i fra hver gang, både hjemme og i bhg.

Nå derimot, går det ikke så bra. Han tisser på seg i bhg, vil ikke bæsje på do (gjør det i trusa) også tisset på seg noe hjemme, selv om han er flinkere hjemme enn i bhg.

Mine foreldre mener vi bør sette på han bleia igjen. Jeg har egentlig ikke lyst til det. Han må jo slutte med bleie snart uansett, og han var jo så ivrig og klarte det utmerket en periode, så klar er han jo.

Hva mener dere? Og hvorfor får han tilbakefall nå? Det har ikke skjedd norn endringer i livet hans eller vårt.

Anonymous poster hash: 3c0be...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Sett ham på do før og etter hvert måltid og hver time helt konsekvent fra han står opp til han legger seg.

Anonymous poster hash: d6d2a...de7
Skrevet

Vil det hjelpe på? Altså at han selv vil begynne å gå på do uten å tisse på seg? Problemet nå er at han ikke sier i fra.

Ikke sette på bleie igjen?

Skrevet

.

Skrevet

Hadde ikke satt på han bleie igjen, det tror jeg ikke. Bare minn han på at han må huske å gå på do, og evt bli med han på do etter rutiner. Mat, før dere skal ut, med det samme dere kommer inn osv. Bæsjer han noenlunde samtidig hver dag - så følg opp det...

Anonymous poster hash: 16a33...6c6
Skrevet

Jeg, ville satt på bleia igjen. De kommer til å slutte til slutt uansett. Da sparer du deg for mye vask.

Anonymous poster hash: a7afd...ce9

Skrevet

Jeg er så usikker... han er jo stort sett flink hjemme, bortsett fra noen uhell innimellom. Er redd vi må begynne helt på nytt om vi tar på bleie igjen.

Ikke noe håp om at det skal bedre seg så vi slipper å ta på bleie igjen?

Skrevet

Ofte vanlig med et tilbakefall. Ikke så lurt å sette på bleie igjen, da kan du risikere å begynne helt på nytt. Sett han på do til faste tider.

Anonymous poster hash: 84740...f30
Skrevet

Er det jeg tenker og. At det kan bli mer jobb og kanskje vanskeligere om vi tar på bleia for så å ta den av igjen om noen måneder. Det opplevde venninna mi. Dattera hennes nektet å slutte med bleia igjen.

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...