Gå til innhold

Savner en mann som......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser meg, tafser sexuelt på meg, gir meg komplimenter, oppmuntrer meg og får meg til å le..

Jeg har gått ned snart 20kg. Men han har enda ikke gitt meg et eneste kompliment. 

Selv ser han ut som et dass for tiden også. Ser ikke ut på håret, og er generelt lite stelt og renslig i mine øyne.. 

Bah, jeg gidder ikke mere!   (JA, jeg sier alltid hva jeg mener til han) Kanskje litt for mye til tider.... Men ja. vet ikke hva mere jeg kan gjøre....

Anonymous poster hash: e24cf...ba0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Havet er fullt av fisk. Hvorfor nøye seg med den styggeste av dem?

382359_456325291106604_1059384111_n.jpg

Anonymous poster hash: 89aec...1c6
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det samme, men kan forstå deg.

Kanskje mannen er redd for å kommentere det fordi han er redd for at det skal "gå til hodet" på deg, og at du dermed skal forstå at du er mer attraktiv enn det han er nå.... og dermed redd for å miste deg.

Og kanskje han føler seg mislykket fordi du har greid å bli i bedre form, mens han selv ikke gidder å gjøre den innsatsen som skal til.

Er han deprimert? Kan jo nesten virke slik når han ikke er renslig lenger og ikke steller seg selv.

Bra jobb med å gå ned så mange kilo, forresten! :)

Anonymous poster hash: 94ea8...9b8
Skrevet

Gidder ikke å lete på nytt. Har hus og dyr sammen. Blir så mye stress. Også er han veldig snill som regel. Men ja, det mangler MYE!

Hadde jeg hatt masse penger, sånn at jeg hadde fått kjøpt meg et hus, som rommer dyrene mine ol- så hadde jeg nok villet bodd for meg selv en god stund ja.

hi

Skrevet

Mulig han er litt deppa. Men en ting er sikkert, han sliter med energien. Men han gidder ikke å trene og han gidder ikke å spise sunt. Så hva kan han forvente da?  Bah.. Jeg blir gal :( 

hi

Skrevet

Mulig han er litt deppa. Men en ting er sikkert, han sliter med energien. Men han gidder ikke å trene og han gidder ikke å spise sunt. Så hva kan han forvente da?  Bah.. Jeg blir gal :(

hi

Hvis han er overvektig, spiser usunt og ikke er særlig i bevegelse så burde du få legen hans til å sjekke langtidsblodsukkeret hans. Mulig han flørter med en diabetes - eller i hvert fall en insulinintoleranse.

Forstår alt rundt, men orker du å leve med en mann som ikke ser deg og som har slike energier... i mange år?

Sier ikke at du skal flytte eller kaste ham ut, men kanskje du kan få ham med på parterapi, at dere kan begynne å gjøre noe sammen som gjør at begge er mer aktive?

Kan du prate med ham om det uten at dere krangler? Fortelle ham at du savner den han var når han brydde seg om seg selv, var mer aktiv og mer positiv til det meste. Spørre om det er noe han trenger hjelp til. Spørre hva han har tenkt å gjøre med situasjonen selv. Fortelle hvordan det får deg til å føle deg når han har den holdningen han har nå og det at han virker så uinteressert i deg.

Se om du kan prate med ham, finne ut hvorfor han har det som han har det. Nekter han for at noe er galt, så går det an å si at du ser det er noe, og så vise til hvordan han var før ift hvordan han er nå.

Anonymous poster hash: 94ea8...9b8

Gjest Antarctica
Skrevet

Hus og dyr sammen. Det hadde nok ikke vært godt nok argument, for meg, gitt. Hvis mannen min ga beng i meg...

Skrevet

Han gjør jo ikke det heller liksom. Det nusses hver dag ol. Men det er liksom ikke nok for meg :/ 

Hi

Skrevet

Spesielt...

Anonymous poster hash: 21be3...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...