Gå til innhold

Er utrolig lettet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykehuset sa 1 uke til svar på duotest. Fikk den i posten idag og da har det gått to uker, jo lengre det tok jo mer tenkte jeg på det.

Resultatene var gode og svært liten risiko for Trisomier..nå kan jeg lene meg lettet tilbake, nok et hinder er forbi <3. Er snart i uke fjorten, men fortsatt over 4 uker til vanlig UL...gleder meg til å få vite kjønn, men det virker så langt borte enda!

Har fortalt om barnet til min mor og min datter, min sønn skal få vite det i helgen. Min mor syntes ikke at dette var noe jeg fortjente nå især ikke alene, men hun godtar det og får bare glede seg videre. Min datter fikk sjokk (snart 13 år). Fortalte det til henne tidlig på kvelden...hun reagerte ved å ikke snakke med meg før til neste morgen. Da hadde hun lagt å tenkt på navn og etter en uke nå bare gleder hun seg, skal strikke babylue og vil fortelle det til alle.

Jeg kunne ikke vært mer lettet og fornøyd og glad nå. Skal bli spennende å få min sønns (10 år) reaksjoner til helgen...krysser fingrene på at han blir glad:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gode resultater!

Skjønner at det må være en lettelse:-)

Tør jeg spørre om hvorfor moren din ikke er glad for dette?

Skrevet

Jeg er alene om svangerskapet og har to barn fra før. Hun mente at jeg ikke fortjente å stri med dette alene og det beste hadde vært å hatt fokus bare på de to andre. Har gått igjennom mye vanskelige tider og har det som plommen i egget idag:-) Barnet blir sjokoladeblanding, så hun tenkte også litt på fremtidig mobbing på skolen... hun ble egentlig litt i sjokk hun også. Spurte min datter angående at barnet blir mulatt...og for henne spilte det ingen rolle hvilken farge barnet var og hadde ingen tanker om at hun ville bli plaget for det...Bare livet som blir litt snudd opp ned i en alder av 38. :-)

Skrevet (endret)

Jeg er alene om svangerskapet og har to barn fra før. Hun mente at jeg ikke fortjente å stri med dette alene og det beste hadde vært å hatt fokus bare på de to andre. Har gått igjennom mye vanskelige tider og har det som plommen i egget idag:-) Barnet blir sjokoladeblanding, så hun tenkte også litt på fremtidig mobbing på skolen... hun ble egentlig litt i sjokk hun også. Spurte min datter angående at barnet blir mulatt...og for henne spilte det ingen rolle hvilken farge barnet var og hadde ingen tanker om at hun ville bli plaget for det...Bare livet som blir litt snudd opp ned i en alder av 38. :-)

Tusen takk forresten:-)

Endret av 38_Bergen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...