Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg sitter her og rødmer litt for meg selv.Jeg kan ikke fordra å sove aleine, og jeg vil helst ligge så tett inntil mannen min som det går an. Skulle ønske jeg kunne liggi inni han for å si det sånn. Det er så trygt og godt og avslappende. Men inatt er jeg pent nødt til å sove aleine da mannen har forlatt meg til fordel for et kurs og trivelig hotell opphold. Grunnen til at jeg rødmer er fordi igår kveld når han dusja før vi la oss, smugla jeg den svette tskjorta hans med meg og la den i mitt klesskap sånn at jeg nå kan ligge å sniffe på den siden han ikke er her. DET HAR GRAVIDITETEN GJORT MED MEG. Jeg er helt desperat etter lukta hans, det er derfor jeg ligger knødd oppi han også, for å sniffe. Han ler bare da stakkar, men jeg har ingen cravings på noe å spise eller noe annet rart, men å lukte på mannen min. Kanskje ikke det verste i verden men her sitter jeg altså i senga, med en svett tskjorte omtrent oppi nesa... Anonymous poster hash: 5bc31...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå