Gå til innhold

hva har dere i studielån?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge har dere gått på skole? Hvilken grad har dere oppnådd?

 

Hilsen en som er nysgjerrig på "normalen":-)

 

Anonymous poster hash: 00bb8...05b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt over 150 000, 3 år bachelor.

 

Anonymous poster hash: f061e...edd

Skrevet

80.000,-

 

3år på BI - Bachelor

 

 

(Jobbet gjennom utdanningen, så tok ikke lån alle semesterene)

 

Anonymous poster hash: b8502...9cf

Skrevet

Snart ferdig med master. Kommer til å ha ca. 250 000,- når jeg er ferdig.

Skrevet

phd, 220,000 i lån



Anonymous poster hash: df9da...a30
Skrevet

Litt over 400.000. Jeg er veterinær.



Anonymous poster hash: 8b136...651
Skrevet

500 000. Ett år igjen.

 

Har forstudier, to bachelorgrader og en snart en mastergrad.

Skrevet

0

 

Anonymous poster hash: 13176...130

Skrevet

Hva? Småstein.

 

Anonymous poster hash: c9326...e16

Skrevet

360000 bachelor pluss videreutdanning



Anonymous poster hash: d2208...a41
Skrevet

Har kun 98 000 igjen!! Hadde myyyykje meir;) 5 års studie.

Skrevet

0,-

 

Hjelpepleier;)

 

 

 

Anonymous poster hash: ad9a6...a30

Skrevet

0,- har betalt inn alt etter flere år i Finnmark. Treårig høgskole + noen fag på uni

 

Anonymous poster hash: 3e844...71c

Skrevet

0 i studielån. Har Master. Holder på med doktorgrad nå. Mannen har heller ikke noe studielån - han har utdannelsen sin gjennom forsvaret.

 

Anonymous poster hash: 71147...d6a

 

Anonymous poster hash: 71147...d6a

Skrevet

350 000 ca., eller litt mer. Har 5 år deltid igjen, gått to år fullt og ett år deltid til nå. Privatskoler..



Anonymous poster hash: 1895e...16d
Skrevet

120.000 en bachelor grad

 

Anonymous poster hash: d56ce...d91

Skrevet

500 000,- Psykolog (6 år) + 2 år med diverse fag først.

 

Anonymous poster hash: 7857c...c92

Skrevet

0 igjen nå. Har betalt ned etter ordinær nedbetalingsplan - 6 års høyere utdanning.



Anonymous poster hash: 2f101...7bd
Skrevet

Har ingenting. Betalte tilbake alt da jeg var ferdig med studiene. Hadde mesteparten på høyrentekonto i studietiden. Studerte i sju år. Jobbet kun i sommerferiene.

 

Anonymous poster hash: e057a...fe9

Skrevet

400000, en bachelorgrad og embedsstudiet i medisin. Ett år uten støtte da jeg tok 9 år totalt. Jobbet alle ferier og litt ellers i året utenom det siste - da var det full fokus på lesing.

Skrevet

Ca 280 000,- nå. Har tatt endel skole og har to utdannelser, men har nå begynt på ny høyskoleutdanning, og har 3 år igjen. Så her blir det vell noen kroner til slutt... Gosj!



Anonymous poster hash: 276f7...0e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...