Gjest Eilicic Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Eller vi er ikke en familie, men vi er to venninner med to gutter på samme alder, 5 år, og vi tenker å ta oss en uke i syden Men jeg lurer på, har noen opplevd noe fantastiske feriesteder der det er mye å oppleve med ungene?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Gran canaria Anonymous poster hash: 9e611...26e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 I syden har våre unger nok med et stort basseng, Strand, et oppblåstbart badedyr, dykkerbriller, bøtte og spade. Treng ikke mer underholdning enn det!! Hva tenker du for aktiviteter? Anonymous poster hash: 38cf8...12e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Portugal er fint Anonymous poster hash: 53a07...33b
MrsMilla Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Eller vi er ikke en familie, men vi er to venninner med to gutter på samme alder, 5 år, og vi tenker å ta oss en uke i syden Men jeg lurer på, har noen opplevd noe fantastiske feriesteder der det er mye å oppleve med ungene? Jeg og min venninne var på Ko Lanta et par uker for seks år siden med hver vår fireåring. Helt fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå