Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg kommer ikke inn, og når jeg gjør det så greier jeg ikke manøvrere rundt. Havnet på en ukjent side den ene gangen jeg logget inn... Anonymous poster hash: 6a70b...fb2
me_87 Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Nei min virker helt fint. Endret 20. mars 2014 av me_87
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 De driver med omlegging/endring av design. Var en tråd her om det samme litt tidligere i kveld. Anonymous poster hash: beba8...ec9
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 jeg hadde problemer fra mobilen, men ikke fra PC Anonymous poster hash: 67eea...c6d
PrinsesseHengepupp Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Kommer inn, men alt ser skrudd ut :-P
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Når jeg brukte ipad, så kom jeg ikke innpå en gang, men kommer inn via pc, men alt går forferdeligt tregt Anonymous poster hash: aae59...25d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Sliter med Facebook året rundt. Draaaama Anonymous poster hash: da547...2f3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Får ikke til fra pc.. Men nå er det vel leggetid uansett Anonymous poster hash: 605d0...541
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå