Gå til innhold

Lord er en ekstremt vakker mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en helt ræva personlighet. Fascinerende <3 tror jeg er litt betatt av ham <3

Anonymous poster hash: 73725...f5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvem det er. Burde jeg/vi vite hvem det er?? :P

Anonymous poster hash: 3dbb1...d1a
Skrevet

Typisk guttekvalp fra nordmøre....

Anonymous poster hash: 9f3a4...4fd

Skrevet

Har jeg gått glipp av en vakker mann ???

Hvem er så denne kjekkasen du referere til ? :P

Anonymous poster hash: ae724...810

Skrevet

Har jeg gått glipp av en vakker mann ???

Hvem er så denne kjekkasen du referere til ? :P

Anonymous poster hash: ae724...810

Paradise, så klart ;) 

Anonymous poster hash: cc0c4...377

Skrevet

Lord disick? haha

Anonymous poster hash: 40198...161
Skrevet

Hæsli kar!!!

Anonymous poster hash: 7254c...d37

Skrevet

Jeg synes han var pen i første episode, når han begynte å snakke mistet han all sin sjarme. Nå synes jeg desverre bare han er litt ufyselig. Men, han kan umulig være sånn??? Noen som kjenner han? Føler han bare spille egentlig.

Anonymous poster hash: 2ce0c...829
Skrevet

Alle spiller. 5 stk er seg selv. Resten spiller en rolle

Anonymous poster hash: 9d620...838

Skrevet

Nei, et var kun i første uken det:)

Anonymous poster hash: 2ce0c...829
Skrevet

Han har ikke en DRÅPE blått blod i årene - en oppkomling med kjøpt tittel og i beste fall "nye" penger (antaglig ingen).

Han heter AUDUN det er ikke noe "Lord-like" med ham. Han fortjener ikke å bli omtalt som "Lord" *snøft*

En guttehvalp som jeg med glede skulle lagt over knærne og gitt ris på blanke messingen!

Skrevet

HVER eneste kveld etter paradise kommer det et innlegg om Audun, er han virkelig så fasinerende? Han er jo akkurat som alle andre små-gutter? Eneste er at han har en "lord" tittel, som han har kjøpt for under 200 kr?! Er det virkelig så big deal??

Anonymous poster hash: 03ae9...4ae

Skrevet

HVER eneste kveld etter paradise kommer det et innlegg om Audun, er han virkelig så fasinerende? Han er jo akkurat som alle andre små-gutter? Eneste er at han har en "lord" tittel, som han har kjøpt for under 200 kr?! Er det virkelig så big deal??

Har aldri sett innlegg om han her inne før? Bare på KG

Skrevet

Minner meg om Petter N ;)

Betatt av han, så Audun er helt klartpå lista.

Smågutt, men innafor ;)

Anonymous poster hash: eda89...1cd

Skrevet

Har aldri sett innlegg om han her inne før? Bare på KG

Prøv å søk på "lord", så ser du hva jeg mener..

Skrevet

Jeg liker han jeg. Tror han spiller litt da..

Anonymous poster hash: a54f7...d41

Skrevet

Jeg tror også han spiller. Føler alt han sier har en undertone av ironi i seg, , og ned det lure smilet syns jeg hsn er nokså søt :-p *husk anonymknappen*

Anonymous poster hash: df7e3...f1b

Skrevet

Han har ikke en DRÅPE blått blod i årene - en oppkomling med kjøpt tittel og i beste fall "nye" penger (antaglig ingen).

Han heter AUDUN det er ikke noe "Lord-like" med ham. Han fortjener ikke å bli omtalt som "Lord" *snøft*

En guttehvalp som jeg med glede skulle lagt over knærne og gitt ris på blanke messingen!

Ser DU på Paradise? :-O

Anonymous poster hash: 1da4e...bc2

Skrevet

Ser DU på Paradise? :-O

Anonymous poster hash: 1da4e...bc2

Jada, jeg får litt vondt i hjernen nå og da, men PH må jeg få med meg.

Jeg har sett alle de norske sesongene.

Jeg synes det er litt dølt i år, men jeg har klokketro på at det vil ta seg opp :D

Skrevet

Nei Audun er ikke pen eller kjekk,eneste av guttene jeg synes er pene er Casper,Håkon og Morten ( Men liker ikke personligheten til Morten ) Ole er kul,men ikke min type. Audun,Mads og Christer liker jeg ikke noe særlig i det hele tatt,langt fra min type. Likte Casper,Ole,Siri,Amy og Simone fra starten,nå er det kun 3 igjen,hvis ikke Siri eller Casper kommer igjen,håper jeg Amy vinner

Skrevet

Hehe, ja Lord er fin han! ;-)

Anonymous poster hash: 47197...57f
Skrevet

Måtte Google nå, men klarer ikke å se greia med "smågutter" lenger.

Gi meg en mann så kan vi snakke om saken ;)

Skrevet

Ooo ja jeg blir litt betatt å, selv om det gjør meg både flau og en smule irritert.. Men vakker? Å ja.. Liker han der Mats å.. Hvis det er han som var partner med Ann Marielle?

Skrevet

Ooo ja jeg blir litt betatt å, selv om det gjør meg både flau og en smule irritert.. Men vakker? Å ja.. Liker han der Mats å.. Hvis det er han som var partner med Ann Marielle?

Damene på kvinneguiden omtaler Mats som 'strandamør' fordi han er såpass myk :P

Ingenting feil med myke menn altså men jeg bare digger det roughnessen til Lord :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...