Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Er det virkelig så gale? Mannen min ble temmelig hissig når jeg sa at jeg twnkte å laga det i en bursdag. Han sa at det smakte kjøpt kake på lang vei. Oppå den skal vi ha sukkerpasta og pynt. Syns den er god jeg da. Anonymous poster hash: 6dd61...f0a
Mamalarma Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Enig med mannen din. Syns sånn kakemiks smaker ekkelt og syntetisk.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Akkurat den der er faktisk ganske god. Laget den selv til et selskap en gang med hjemmelaget glasur og fikk masse skryt Anonymous poster hash: 45edc...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå