Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Leser stadig om unger som har sagt ditten og datten om foreldrene. Vet om saker der folk har kommet i fengsel pga ting ungerhar sagt, og blitt løslatt etter noen år når de har blitt bevist uskyldige.. Er det vanlig at unger finner på sånt tøys om voksne? Anonymous poster hash: 04424...273
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 De begynner hvertfall tidlig nok! 2 åringen min går allerede å sier i barnehagen at jeg kniper han. Var nesten litt lettet når han begynte å si det om alle de barnehageansatte også,for for virker jo mer mistenkelig visst han bare sa det om meg. Å for ordens skyld,jeg har selvsagt aldri knipet han! Anonymous poster hash: c7c3b...34f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Min 3,5 åring sa at pappa slår mamma, og pappa slår lillebror. Begge deler er løgn og fanteri. Vi ble meldt til barnevernet, vi fikk jo helt sjokk. SÅ joda, barn sier de villeste ting... Anonymous poster hash: 366e7...020
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Vel , jeg trodde heller ikke unger kunne finne på å si så mye rart, for sønnen min på fem sier ikke så mye, men så har jeg ei på to, som sa:" xxxx i barnehagen gjør sånn" og så dro hun seg i øret! Jeg bare "hæ, hva er d du sier, river de barnehagevoksne dere i ørene? hun:" ja, men jeg tåler det, men yyyy gråter når de gjør sånn" Vi har aldri rørt ungene våre. Og jeg tror virkelig ikke de gjør det i barnehagen, for de er supersnille, flotte, og proffe på avd. Det eneste jeg kan tenke meg som har satt fantasien i sving, er at det var en episode på Kaptein Sabeltann der en gutt ble tatt i øret av moren sin. Anonymous poster hash: 9ee6c...b04
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Jenta mi som akkurat har fylt to sier "ikke slå meg" og "ikke ta på meg" av og til når jeg koser med henne.. Anonymous poster hash: b4e93...366
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 rimlig spesielt av deg å bare annta at det bare er noe femåringen din sier da,fordi du syns de ansatte virker snille og flinke. Jeg ville tatt det opp med barnehagen umiddelbart! Anonymous poster hash: c7c3b...34f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Hehe.. de sier nok mye mer enn du noen gang kan drømme om Anonymous poster hash: 9587e...586
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Det mest typiske er vel at barn som faktisk blir utsatt for omsorgssvikt gjerne tier om det? Anonymous poster hash: 2c55c...dab
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Det mest typiske er vel at barn som faktisk blir utsatt for omsorgssvikt gjerne tier om det? Anonymous poster hash: 2c55c...dab det er vel egentlig ikke der?! Barn som utsettes for omsorgssvikt går ut fra at endel av det de opplever er helt vanlig .. og følger en med vil du se det på barnets atferd.. Anonymous poster hash: b4e93...366
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 De sier utrolig mye rart, og det er ikke alltid de finner på heller, det kan være bare det at måten de forteller ting på får det til å høres mistenkelig ut, at ting er tatt ut av sammenheng, at foreldre også kan tøyes og tulle og si og gjøre mye rart (uskyldige ting) hjemme som høres ille ut når det blir fortalt eller rett og slett bare at foreldre noen ganger krangler og oppfører seg barnslig og at barn får det med seg. Man får høre mye rart når man jobber med barn, og skulle man lagd en sak ut av alt man hører så ville nok de fleste foreldre bli meldt til både politi og barnevern i løpet av barnets barnehagetid.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Toåringen her sier noen skrøner Anonymous poster hash: 69b73...3e3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Vel , jeg trodde heller ikke unger kunne finne på å si så mye rart, for sønnen min på fem sier ikke så mye, men så har jeg ei på to, som sa:" xxxx i barnehagen gjør sånn" og så dro hun seg i øret! Jeg bare "hæ, hva er d du sier, river de barnehagevoksne dere i ørene? hun:" ja, men jeg tåler det, men yyyy gråter når de gjør sånn" Vi har aldri rørt ungene våre. Og jeg tror virkelig ikke de gjør det i barnehagen, for de er supersnille, flotte, og proffe på avd. Det eneste jeg kan tenke meg som har satt fantasien i sving, er at det var en episode på Kaptein Sabeltann der en gutt ble tatt i øret av moren sin.Anonymous poster hash: 9ee6c...b04 Det samme kom gutten min på 5 hjem å sa, at en ansatt hadde ligget og dratt i øret. Jeg snakket med han flere ganger om det uten å si noe i bhg for om jeg trodde han tenkte jeg at det kanskje var gjort i lek, uten vilje... Til slutt sa han en dag, mamma kan du ikke vær så snill og si til xx at hun ikke skal gjøre det mer! Jeg tok det da opp med ped leder, hun snakket med den ansatte og det hadde faktisk skjedd!! Så ikke tro alt er tull heller. Samme gutt, sa også i bhg at pappa slo mamma... Men han lo når han sa det, så de tok det opp med meg uten å melde det videre. Og jeg måtte jo bare innrømme at jo, i helga "slo" mannen min meg på rompa for gøy... Med tilgjort stemme "kjefta" jeg på han og det syntes sønnen vår var skikkelig slemt av mannen min og tvang han til å si unnskyld: ) Anonymous poster hash: 77e64...691
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 "Mamma suger pappa" ble flittig meddelt til alle og enhver her i en periode. Hun var enda ganske liten og prøvde bare å fortelle at mamma og pappa støvsuger. Så jada, det er bare å forberede seg på litt av hvert.
me_87 Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Gutten min kom hjem å sa at "Helene" som jobber i barnehagen kniper han. Han sa det mange ganger den dagen å var kun han sa det om. Jeg trodde jo ikke helt på det men tok det selvsagt opp med barnehagen for å være helt sikker. De hadde ikke noen annen forklaring enn at det selvsagt er en del kniping på en småbarnsavdeling. En uke etterpå begynte å han si at "Kristine" som jobber i barnehagen kniper,å da begynner troverdigheten å forsvinne Innen noen uker så sa han det samme både mamma,pappa,bestemor,bestefar osv. Så var nok ikke så mye i det Men var viktig for meg å hvertfall snakke med barnehagen å være helt sikker på at ingen av de voksne gjorde han noe.
me_87 Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Men han sier også posetive ting fra barnehagen. Han fortalte at han hadde ramlet i barnehagen å da hadde "Helene" trøstet han Sånt er koselig høre selv om jeg selvsagt ser på det som en selvfølge at han blir trøstet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå