Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Noen som vet? Finner ikke ut av det. Anonymous poster hash: b75d9...d18
SuperFries Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Løfter fra en regjering som ikke helt innfrir. Svaret er nei, grensen er ikke hevet.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 ikke fått det til enda. og den kommentaren synes jeg var litt drøy # 3 . ikke mange mnd de har fått sitte, og jeg regner med at de har mye annet som er viktigere. Men jeg tror ikke det blir noen grense på 1000 kr, pga mange bedrifter her i lande da ikke ville kunne konkurer med grensehandel. så det er ikke bare regjeringen som har sagt sitt i den saken. Anonymous poster hash: 750ce...fae
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Men jeg tror ikke det blir noen grense på 1000 kr, pga mange bedrifter her i lande da ikke ville kunne konkurer med grensehandel. så det er ikke bare regjeringen som har sagt sitt i den saken. Anonymous poster hash: 750ce...fae Regjeringen har lovt å fjerne grensen (i det minste sette den til 1000 kroner). Så regjeringen har sagt sitt i denne saken. At regjeringen plutselig tar til fornuften er en annen sak. Men de ufornuftige velgerne som stemte disse idiotene inn i regjering vil ikke stemme på dem igjen. Anonymous poster hash: dac0e...132
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Dessverre ikke. Anonymous poster hash: 8f10b...06f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Godt gjort å ikke klare å finne ut av noe så enkelt Det enkle er ofte det beste: toll.no har på sin forside en lenke til "netthandel" hvor oppdatert informasjon finnes til enhver tid. Anonymous poster hash: 6be6d...630
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Løfter fra en regjering som ikke helt innfrir. Svaret er nei, grensen er ikke hevet. Surt for folk som handler mye på nett, men tross alt ikke der mest katastrofale løftrbruddet fra denne regjeringen må jeg si... (Jeg stemmer sosialistisk for øvrig, selv om min økonomiske situasjon burde tilsi att jeg burde være glad for en blå regjering, sånn bare for å presisere det.) Anonymous poster hash: 0d0f4...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå