Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Skal bestille sukkerpasta til å ha på en sjokoladekake til en 3 års dag. På kaka er det et foto av en gutt i et badebasseng i Syden. Kan det da passe med pastellblå sukkerpasta selv om det er en del blått på bilde? Evt. hvilken farge passer? Og hvor lenge før kaka serveres kan en ta på sukkerpastaen? Er ikke så flink til kakebaking så takknemlig for svar;-) Anonymous poster hash: b8355...c56
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Ville heller gått for noe som er spiselig uten at det snaker ræv. Beklager, men sukkerpasta smaker skikkelig vondt. Anonymous poster hash: 285fb...f3c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Ville holdt meg til blått eller hvitt! :-) Enig i at sukkerpasta ikke smaker veldig godt. Mye bedre med marsipan, og den kan du få kritthvit ved å tilsette titandioksid.( apotek) Eller lag en god kremostglasur som du farger og sprøyter på kaken. Kremostglasur med hvit sjokolade i er deeeilig! :-) Om du kjører for sukkerpasta kan du ta det på dagen før, men den tørker ut. ..så dekk kaken med plast eller kakelokk. Og sukkerpastaen går selvfølgelig an å plukke av kakestykket for de som ikke liker det! :-) Anonymous poster hash: bb8bf...02c
Dagfrid Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Hvor mye sukkerpasta går til en rund kake i normal størrelse? Sukkerpastaen selges i poser på 250 gr.pr. stk HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Er enig i de over, sukkerpasta smaker grusomt. Ville heller gått for marshmallowfondant, den er populær blandt barna her, og den kan man få helt hvit. Anonymous poster hash: e9222...550
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Ang hvor mye du trenger :-) En slik pk dekker en liten kake, så jeg pleier å kjøpe to pk for da vet jeg at jeg har mer enn nok til en rund kake med litt høyde og diameter. To pk vil også rekke til en liten langpanne. Hilsen bakeglade anonym 3 Anonymous poster hash: bb8bf...02c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Kremt :-) Anonym 2 mener jeg! Anonymous poster hash: bb8bf...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå