Gå til innhold

Kommenterer du hvis mannen din legger på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn for å være føre var på en måte

Anonymous poster hash: c8fb6...b02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men nå har han heller aldri lagt på seg så mye at det har vært bekymringsverdig heller da.

Skrevet

Nei, ikke sånn sett. Han har fått mage nå som han selv kommenterer mye og da har det hendt at jeg/vi har fleipa om det. (Han tar det ikke ille opp).

Nå er ikke jeg så opptatt av vekt heller, så sant man ikke blir enorm og det går på helsa løs. Da ville jeg nok kanskje ha prøvd å fått ham med på å snu kosthold og div ;)

Han har heldigvis ikke kommentert at jeg har gått opp i vekt heller! :P

Anonymous poster hash: edaff...da4
Skrevet

Nei, kommenterer aldri vekt på mannen min av respekt for hans følelser. Ville heller ikke likt om han kommenterte kroppen min så det må gå begge veier.

Prøver heller å få han med ut på en eller annen tur/aktivitet. Ville også kjøpt inn mat, drikke og snacks som er sund og med lite kalorier så han har mulighet til å gå ned. I tillegg gir det bonus med vekttap hos meg!

Skrevet

Trenger ikke det. Han har en fin slank kropp og en fysisk jobb. Synes mannen min er rålekker. Hadde han fått litt mage hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig.

Jeg kunne dog ikke vært sammen med en sofagris da jeg er en aktiv person selv.

Anonymous poster hash: 2c4db...4bc

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Spør om de har hatt mye god mat på jobb i det siste.

Anonymous poster hash: 71338...600

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Spør om de har hatt mye god mat på jobb i det siste.

Anonymous poster hash: 71338...600

Koselig 😞

Anonymous poster hash: 2c12c...cf0

Skrevet

Ja, men nå har han lagt på seg veldig mye og har blitt overvektig. Han spiser veldig usunt og putter u seg brus, potetgull og is ofte. Han er i et yrke der man forventer at de som jobber der er veltrente og sterke, og der går han mot strømmen. Har sagt til han at jo eldre han blir jo vanskeligere blir det å gjøre noe med.

Anonymous poster hash: c7cb0...e85

Skrevet

Ja det gjør jeg. Men det er ikke for å være føre var. Han er en tynnpinne og det har han alltid vært. For meg har det gått en vei etter vi ble sammen og etter hver slankekur legger jeg på meg igjen..

Han legger gjerne på seg noen få kilo på ferie, i jula og i perioder der han jobber hjemme og får masse god mat.

3 uker i skogen og han er tynn som en strek igjen.

Vi har en del morsomt med det og det er klart mye mer morsomt enn å erte meg for at jeg har 4 pupper.. :P

Skrevet

Ja. Minner ham på at det er farlig for helsen med "kul".

Anonymous poster hash: ccc0b...235
Skrevet

Nei, for han er smertelig klar over det selv :) Og da gjør han noe med det uten at jeg sier noe :) Det plager ham mer enn det plager meg :)

Skrevet

Sånn for å være føre var på en måte

Anonymous poster hash: c8fb6...b02

Være føre var ?

Elsker ikke mannen min på grunn av vekta hans eller hvor tynn han er, men fordi han er den personen han er.

For en amøbe du er !

Anonymous poster hash: be97b...5a2

Skrevet

Nei, det merker han fint selv. Heldigvis :)

Skrevet

Nei kommenterer ikke . Har ikke likt å få en kommentar tilbake. Er smertelig klar over at jeg er overvektig.

Men han må spisr det jeg lager, men selv om det er sunn mat så spiser han mye. Er ikke tykk, men har den berømte ølmagen.

Skrevet

Mannen har sikkert lagt på seg rundt10 kilo siden vi ble sammen, jeg cirka 4. Jeg er fortsatt nyforelsket og maser om sex på ham hele tiden siden jeg har lyst på ham hele tiden. Synes hele mannen er rå, sammenlagt personlighet, utseende, utstråling, hans holdning overfor meg og barna osv. Så lenge hans ekstra kilo ikke er helseskadelig så ser jeg ingen grunn til å kommentere det med mindre man er ekstremt overfladisk.

Anonymous poster hash: 41daa...717
Skrevet

Nei, han kommenterer det som regel først selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...