Gå til innhold

Oppstrammende krem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at etter to rimelig tette graviditeter med typ 20 kg opp og ned begge gangene, så har huden blitt litt hengete.

Jeg har ca fem kg igjen til matchvekt og ser for meg at jeg blir en vandrende reklame for krepp-papir i sommer.

Er det noen som har en god oppstrammende krem å anbefale? Viktigste områdene er mage og bryst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ser det ut som at jeg har skrevet et dikt?

Skrevet

Poesi om hengemage og pupp? Vakkert var det iallefall ;)

Jeg aner ikke noe om det temaet selv om jeg skulle hatt masse av det!

Skrevet

Ha ha!

Nå er det vanlig. Når jeg sjekket innlegget tidligere var det en merkelig inndeling på setningene, og det så ut som et type diktoppsett.

Lucky you som ikke er hengete!

Mulig jeg krepper håret så jeg matcher meg selv..

Skrevet

Ha ha!

Nå er det vanlig. Når jeg sjekket innlegget tidligere var det en merkelig inndeling på setningene, og det så ut som et type diktoppsett.

Lucky you som ikke er hengete!

Mulig jeg krepper håret så jeg matcher meg selv..

Jeg er hengete så det holder, trekkspill er vel mer treffende om magen min

Skrevet

Bedre med hengete eller trekkspill enn boblete brøddeig, vil nå jeg si...

Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å bake brød. Hadde jeg hatt Fløtemysost og Bremyk så tror jeg pokker meg jeg hadde gjort det..

Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å bake brød. Hadde jeg hatt Fløtemysost og Bremyk så tror jeg pokker meg jeg hadde gjort det..

Finnes det ikke mysost å få kjøpt noe sted på dine kanter? Mormor opprettet luftbro med brunost og tyrkisk pepper til meg når jeg bodde i utlendighet back in the days. Posten leverte brunost på døra i Paris, direkte fra gamlelandet:-)

Skrevet

Finnes det ikke mysost å få kjøpt noe sted på dine kanter? Mormor opprettet luftbro med brunost og tyrkisk pepper til meg når jeg bodde i utlendighet back in the days. Posten leverte brunost på døra i Paris, direkte fra gamlelandet:-)

Å nei, nå ble jeg jo sittende å lure på hvordan den komboen smaker! Tyrkisk pepper rulet i en skive brunost... Kan det være godt?

Skrevet

Nei :(

På Gran Canaria har de alskens snadder, men her borti steinrøysa må vi klare oss med enkelte produkter fra IKEA..Sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...