Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Her går det stort sett veldig greit med pappaen og trassen til fireåringen. Vi har vært heldige med ei rolig jente uten de store trassanfallene. Men nå starter det merker vi. Når hun trasser løser han det med avleding og klarer å snu om på det dårlige humøret hennes med å tøyse og tulle litt. Men noen ganger blir han også ganske sint. Spesielt hvis det bare er "tøys" og hun ikke vil høre på meg. Da hever han stemmen og snakker strengt til henne. Men greia er at da blir hun så lei seg, men slutter å tøyse med en gang. Vi er så vant til ikke å måtte heve stemmen til henne så dette er så uvant og litt sårt egentlig når hun blir så trist. Men etter han har vært streng så snakker de sammen og blir venner igjen. Anonymous poster hash: ae35c...d37
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Her det jeg som er den strenge og pappaen som sliter litt med å ta styringen om det skjærer seg. Han er kjempe flink til mye, men å få gutten til å høre etter når han trasser er ikke hans sterkeste kort. For å være helt ærlig, høres han mer oppgitt enn streng ut, og gutten blir bare mer trassete. Jeg har funnet blikket og stemmen som signaliserer at her tråkkes det over en grense, tydeligvis ikke han. Anonymous poster hash: 43ed0...8dd
me_87 Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Veldig dårlig! Han blir veldig fort utolmodig,å blir for sint på han syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå