Gå til innhold

til dere overvektige;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ta dere nær av eller gidd å svare mennesker som liker å rakke ned på andre for å føle seg bedre selv:)

Anonymous poster hash: 16380...e7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tjukkebollafeita, men tar meg veldig sjelden nær av hva andre måtte si eller mene om akkurat det. Altså, vi har alle våre problemer har vi ikke?
Jeg veit at jeg er et godt menneske, men gode holdninger og verdier.
Jeg er glad i mange mennesker, og veit at mange er glad i meg. Og det holder :) 

Anonymous poster hash: 9bddb...fd9
Skrevet

Jeg liker det for det bekrefter mine egne tanker om meg selv og hvorfor jeg fortjener å være tjukk. Jeg fortjener det fordi jeg er stygg, ubrukelig og kvalmende. Det gjør bare godt at andre støtter meg i det synet.

Anonymous poster hash: c4895...102
Skrevet

Jeg er litt lubben, og blir faktisk fornærmet når vennene mine sier jeg er så slank. Ja, jeg var tykkere før jeg ble gravid (har gått ned 10 kilo siden da), men jeg vet jeg fremdeles er lubben. Hvorfor ikke si sannheten, eller bare tie? Hvorfor bruke ordet "slank" når det er så feil? 

Jeg er lubben, og det er det jeg vil høre at jeg er, om noen absolutt skal fortelle meg noe om "omkretsen" min. Men det går absolutt an å si dette på en fin måte. 

Anonymous poster hash: 4636c...1d3
Skrevet

Jeg liker det for det bekrefter mine egne tanker om meg selv og hvorfor jeg fortjener å være tjukk. Jeg fortjener det fordi jeg er stygg, ubrukelig og kvalmende. Det gjør bare godt at andre støtter meg i det synet.

Anonymous poster hash: c4895...102

neeei. Du må ikke tenke sånn:( off... sikker på du har mange gode sider både utvendig og innvendig. .. ikke fokuser på det negative... man lever en gang. Har du opplevd mobbing? Hvorfor så lav selvtillit:(

Anonymous poster hash: 16380...e7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...