Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er gravid i 22.uke. Og jeg er ikke glad. Jeg gleder jo meg til babyen kommer og jeg passer veldig på at den skal ha det bra, jeg er livredd for at noe skal skje. Graviditeten var meget ikke planlagt, dette var den lille promillen der ting som ikke skulle kunne skje, skjedde likevel. Vi passet på, tok våre forholdsregler, men denne babyen var ment være. Saken er den at jeg hater kroppen min. Jeg hater den så mye at jeg fordrar ikke sex nå. Jeg hater det jeg ser i speilet. Jeg hater være sulten. Jeg hater at vekta har gått opp, 6 kilo på 22 uker nå, jeg er fortvilet! Og jeg er kvalm!!! I tid og utid! Og så trett, det er helt forferdelig hvor trett man er. Og når man skal sove, så får man ikke sove, får kroppen er ikke helt med. Jeg hater at alle klær ikke er passe, og jeg går her og bytter på tre gravidbukser. Urk............ Jeg hadde gått ned så masse i vekt i fjor. Og nå når nåla går opp igjen, ja så føler jeg meg utrolig mislykket. Jeg leser om at andre overvektige klarer holde vekta under graviditet, hvorfor klarer jeg ikke det??? Jeg er så mislykket!! Sånn har jeg ikke følt det ved min andre svangerskap, da brydde jeg meg ikke. Da var jeg også kvalm, men vekta bekymret meg ikke som nå. Jeg vet det er snart over, jeg er jo halvgått. Og premien er jo fantastisk!! Jeg skal få bli mamma igjen!! Men 18 uker til med dette tungsinnet??? Det blir tungt........... Anonymous poster hash: d466f...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå