Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hvordan hadde du reagert dersom du fikk vite av en nær bekjent at foreldrene dine sitter sammen (sannsynligvis med flere familiemedlemmer) og slenger dritt om deg, sier masse stygge (usanne) ting, diagnosisterer deg osv? Fikk vite det nå, og jeg er litt overrasket og veldig forbanna og såra. Hva har jeg gjort dem? Ikke en dritt. Hva har de gjort meg? Banket meg, kjeftet på meg, forsømt meg Når vi møtes, later de som ingenting/som at alt er bra. Trodde virkelig at de hadde forandret seg til det bedre de siste årene. Joda, visste at de gjerne slenger dritt om folk, men sine egne unger? Hvor vil de med det? Jeg er veldig reflektert, og har snakket med andre bekjente om dette her, og de er helt enige i at det foreldrene mine sier er jo bare galskap... Får lyst til å kutte kontakten med dem Anonymous poster hash: 40848...277 Anonymous poster hash: f1dd8...fa2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Min mor er også sånn Anonymous poster hash: 9d86f...5fd
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Tror nok jeg hadde kutta dem helt ut ja, ser ikke poenget i å ha slike i omgangskretsen min. Familie eller ei. Anonymous poster hash: c69a8...214
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Ja, jeg synes bare det blir deprimerende og trist å ha noe med dem å gjøre, men jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg er litt ekstra tålmodig med dem sammenlignet med andre. Sikkert fordi de er foreldrene mine, og man har kun to stk... Men en gang for alle må jeg nok bare rett og slett kutte dem ut Anonymous poster hash: f1dd8...fa2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Min mor er sånn. Bortsett fra at fysisk og psykisk misbruk kan fikses med penger ifølge henne. Var min feil som barn at hun slo meg. Om du kan skjønne noe av det :s Hun mener jeg juger og bare er negativ den dag i dag. Snakker dritt om meg bak ryggen på meg til familie og venner. Hun er den eneste som oppfatter meg sånn, så henne galskapen kommer fra! Snakker ikke med henne for å skjerme barnet mitt mot hennes væremåte. Tilfører de ikke noe positivt til livet ditt så kutt kontakten. Livet mitt er blitt rikere uten moren min Anonymous poster hash: ec525...4d1
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Ja, nettopp, det var min feil at de banket meg og ikke stilte opp... Og at jeg er gal osv. Personen som fikk høre dette ble oppgitt over dem, men sa ikke noe tilbake. Glad jeg fikk vite det. Det var visst noe drittslenging om et søsken av meg og. Men gidder ikke si noe til søskenet. Har en baby, er også redd for at de skal si stygge ting om meg til barnet når det blir stort nok til å forstå, eller at de skal baksnakke barnet og så får barnet vite det gjennom andre. Huff.. Ja.. Får bare bli sånn, kan ikke ha mer med dem å gjøre lenger. Anonymous poster hash: f1dd8...fa2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 min mor snakker ikke drit om meg men hu er veldig flink å si "åh kusinene dine er så flinke til dit å datt! kan ikek du også gjør sånne ting?"eller "hvorfor er ikke du sån?" osv, jeg har gitt opp. etter at hu ringte meg hysterisk etter jul fordi jeg hadde kjøpt feil julegave til hene & den kunne hu jo ikke bruke! ga jeg opp. jeg sa klart i fra at så lenge hu & mannen ikke har noe hyggelig å si til/om meg har jeg det bedre uten dem. har ikek pratet med noen av dem siden & selv om hu har lekt igjen tåre våte tlf svar & sendt flere sms en jeg trodd var mulig har jeg ikek svart på noe av det. hu sier jeg er lang sint & må lære meg å gi opp når jeg åpenbart ikke har rett (ifølge henne).. men nå etter 20++ år med det samme maset har jeg fått nokk, min mor tror jeg er 4 år enda & det orker jeg ikke lengre. etter et vist pungt har man det bedre uten enkelte folk Anonymous poster hash: 59e64...7c1
Tired mama Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Åh herregud, da hadde jeg blitt ekstremt såret!!! Har verdens snilleste foreldre som har gjort alt for oss i oppveksten. Har et veldig godt forhold i dag også. De er på en måte min trygge havn her i livet. Så om de hadde gjort noe sånt mot meg, hadde jeg mistet grunnmuren min.
Fero Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Vi damer har bare to pupper også, men hvis det går kreft i et av dem (eller begge), så fjerner vi dem fordi det er noe vi bare er nødt til å gjøre for å overleve. Jeg er tidvis ganske dårlig til å komme opp med gode eksempler, så det ender gjerne opp med litt rare ting som eksemplet over, men regner med poenget skinner igjennom HI, du skylder ikke dine foreldre noen verdens ting, snarere tvert i mot! Kutt kontakten og hev deg over det. Livet er for kort til å la seg tråkkes på av dem man står nærmest!
Kremtopp Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Min far er slik, er veldig sårende og provoserende
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Takk for råd må bare være sterk og gjøre det. Men var veldig lei megi hele går kveld Anonymous poster hash: f1dd8...fa2
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Jeg anser det som unormalt av foreldre å holde på sånn. Jeg kan ikke engang se for meg at mine skulle gjort noe slikt, heldigvis. Snakker de om meg til andre, er det helst for å skryte litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå