linn_85 Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Gutten min som ble 3år i februar sitter enda veldig godt i sitt besafe sete. Men må ha nytt reserve sete å vuderer da å kjøpe en stol som går opp til 25kg. Noen som har et sete å anbefale?
Pei Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har fått anbefalt besafe easy plus, det har visstnok ex god plass til bena:-))
Daimstrut Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Vi liker Britax sine godt. Min nylig fylte femåring satt godt bakovervendt i Britax Multitech til helt nylig da hun fikk ny stol pga at vi skal få nummer tre. Britax Two-Way skal visst nok være den stol som holder lengst av alle. Den er ikke like polstret og har ikke like god hodestøtte men er bra hvis du har et høyt barn. Husk at barna ikke har vondt av å sitte med bøyde bein, de kan godt sitte i skredderstilling på lengre turer i disse stolene, bare ta av skoene:-)
Appelsinpiken Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Vi er godt fornøyd med izi plus. 4-åringen sitter veldig god i det, og kan bruke det en god stund ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå