Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 meldte meg inn tanum sin bokklubb i november, og fy faen så mye problemer! får bøker tilsendt etter jeg har avbestilt, og sender mail på mail ( det koster tross alt litt å sende tilbake også!) senest idag skjedde det samme, pluss en faktura oppi i tillegg til min, som på ingen måte var til meg. Nok en krass mail er sendt til de! pokker jeg angrer på innmelding!!! Anonymous poster hash: ebb2d...17a
Følelsesvims Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har ikke hatt noen problemer. Har stort sett avbestilt hovedboka med en gang den legges ut, vet ikke om det er derfor? Du skal få kvittering på avbestillingene, så de må vel dekke porto hvis du kan bevise at de er feilutsendt?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 De benekter det, selv med klare bevis. 1 gang har jeg glemt det. Vet du når de legger ut hovedboka? slik at jeg kan få klar beskjed med en gang? jeg er skikkelig forbanna og vil helst bli kvitt hele driten, men Anonymous poster hash: ebb2d...17a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er og medlem, og jeg får beskjed om hovedbok på mail Anonymous poster hash: e6c0d...542
Bustetroll Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er og medlem, og jeg får beskjed om hovedbok på mail Anonymous poster hash: e6c0d...542 Den beskjeden kommer i et "reklame"blad i posten i følge hun jeg snakket med på kundeservice.. Men de er GRUSOMME. bare å se på facebooksiden dems. BARE klager. Folk advarer jo direkte andre om å melde seg inn den.. Grusom kundeservice, lureri og fanteri. At de ikke gjør noe snart...
Følelsesvims Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Hvis du går inn på "Min side" kan du krysse av for å få hovedboktilbudet på mail. Enkelt å avbestille Jeg er medlem i bokklubbene i tillegg, og da får jeg beskjed på mail og sms (og de har app). Når jeg avbestiller den pleier jeg å avbestille i Tanum samtidig
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Vi får også hovedboka selv om den er avbestilt, men jeg tar screenshots av skjermen hver gang jeg avbestiller og har ingen planer om å stresse med å sende tilbake noe jeg i utgangspunktet ikke har bestilt. Det får de ta på sin kappe. Anonymous poster hash: f4e77...2c9
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Vi får også hovedboka selv om den er avbestilt, men jeg tar screenshots av skjermen hver gang jeg avbestiller og har ingen planer om å stresse med å sende tilbake noe jeg i utgangspunktet ikke har bestilt. Det får de ta på sin kappe. Anonymous poster hash: f4e77...2c9 Men dette prøvde jeg en gang, og fikk kraftige purringer. Dette syns jeg er helt håpløst. JEg vet det ikke hjelper å sende krasse mailer, men nå er jeg rett og slett dritt lei!!!! Jeg har sendt tilbake 4 bøker, og det koster det også altså! Anonymous poster hash: ebb2d...17a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er og medlem, og jeg får beskjed om hovedbok på mail Anonymous poster hash: e6c0d...542 Den beskjeden kommer i et "reklame"blad i posten i følge hun jeg snakket med på kundeservice.. Men de er GRUSOMME. bare å se på facebooksiden dems. BARE klager. Folk advarer jo direkte andre om å melde seg inn den.. Grusom kundeservice, lureri og fanteri. At de ikke gjør noe snart... Godt å høre det ikke bare er meg som er misfornøyd. Jeg har ikke fb, så jeg får ikke sett klager der inne. Vet ikke hva andre klager på? Jeg må ta på min kappe den ene dagen jeg avbestilte 12 timer etter fristen gikk ut. Ok, det får gå den der. Men alle andre da gitt! og ja, kundeservice suger..... Anonymous poster hash: ebb2d...17a
Bustetroll Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er og medlem, og jeg får beskjed om hovedbok på mail Anonymous poster hash: e6c0d...542 Den beskjeden kommer i et "reklame"blad i posten i følge hun jeg snakket med på kundeservice.. Men de er GRUSOMME. bare å se på facebooksiden dems. BARE klager. Folk advarer jo direkte andre om å melde seg inn den.. Grusom kundeservice, lureri og fanteri. At de ikke gjør noe snart... Godt å høre det ikke bare er meg som er misfornøyd. Jeg har ikke fb, så jeg får ikke sett klager der inne. Vet ikke hva andre klager på? Jeg må ta på min kappe den ene dagen jeg avbestilte 12 timer etter fristen gikk ut. Ok, det får gå den der. Men alle andre da gitt! og ja, kundeservice suger..... Anonymous poster hash: ebb2d...17a Så og si alle klager på at de får bøker selv om de avbestiller. Og at de i det hele tatt mottar disse tullete bøkene som ingen ønsker. VELDIG få som skjønner at man blir bundet medlem i 12 mnd.. De påstår (virkelig påstår) at de alltid sender ut varsler om neste bok osv, men det er tydelig at dette ikke stemmer.
☆☆☆ Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Vore med i fleire tanum-bokklubbar over mange år, aldri noko kluss.
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Jeg fikk etter noen uproblematiske måneder som medlem også stadig tilsendt hovedboken, og varslerne på email hadde da sluttet å komme. Jeg ringte kundeservice og klaget. Da fikk jeg beskjed om at innstillingene var endret slik at jeg ikke lenger fikk beskjed om hovedboken på Mail. Det var ikke jeg som hadde endret innstillingene så jeg skjønner ikke hva som var hendt. Enden på visen var at jeg meldte meg ut, men det var ikke så lett. Stadig masing om fantastiske tilbud dersom jeg forlenget medlemskapet. Da jeg sa nei ble han drittsur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå