Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Og hvorfor akkurat han da? :-) Anonymous poster hash: ea1e0...334
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Olav fra nattpatruljen og Aksel LS Anonymous poster hash: dbcbc...ec2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Aksel Hennie Anonymous poster hash: c838f...f84
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Olav fra nattpatruljen og Aksel LS Anonymous poster hash: dbcbc...ec2 Hmm, har sett dette Olav navnet fra Nattpatruljen bli nevnt flere ganger her inne, tror jeg må ta meg en kikk, hihi ;-) Anonymous poster hash: ea1e0...334
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Tom Stiansen syntes jeg er digg! Så mandig og lekker :-) Anonymous poster hash: ea1e0...334
PrinsesseHengepupp Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Det må vel være Thor Hushovd som har de lekreste beina.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Olav fra nattpatruljen og Aksel LS Anonymous poster hash: dbcbc...ec2 Hmm, har sett dette Olav navnet fra Nattpatruljen bli nevnt flere ganger her inne, tror jeg må ta meg en kikk, hihi ;-) Anonymous poster hash: ea1e0...334 Det må du. Han er nyyydelig minus dialekten, hehe.Tror ikke han er med i kveldens episode da men på tvnorgenett ligger alle episodene ute Anonymous poster hash: dbcbc...ec2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Emil Helge Svendsen, fordi han er heit Anonymous poster hash: dbe5e...41c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Emil Helge Svendsen, fordi han er heit Anonymous poster hash: dbe5e...41c Pen gutt, men litt for ung! Hadde sikkert ikke takket nei selv om, hihi :-) Anonymous poster hash: ea1e0...334
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Olav fra nattpatruljen og Aksel LS Anonymous poster hash: dbcbc...ec2 Hmm, har sett dette Olav navnet fra Nattpatruljen bli nevnt flere ganger her inne, tror jeg må ta meg en kikk, hihi ;-)Anonymous poster hash: ea1e0...334 Det må du. Han er nyyydelig minus dialekten, hehe.Tror ikke han er med i kveldens episode da men på tvnorgenett ligger alle episodene ute Anonymous poster hash: dbcbc...ec2 Hvilke politidistrikt er han fra, mtp ulekker dialekt? Anonymous poster hash: ea1e0...334
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Olav fra nattpatruljen og Aksel LS Anonymous poster hash: dbcbc...ec2 Hmm, har sett dette Olav navnet fra Nattpatruljen bli nevnt flere ganger her inne, tror jeg må ta meg en kikk, hihi ;-)Anonymous poster hash: ea1e0...334 Det må du. Han er nyyydelig minus dialekten, hehe.Tror ikke han er med i kveldens episode da men på tvnorgenett ligger alle episodene ute Anonymous poster hash: dbcbc...ec2 Hvilke politidistrikt er han fra, mtp ulekker dialekt? Anonymous poster hash: ea1e0...334 Trøndelag. Syns ikke den er så grusom i seg selv men Olav snakker sånn skikkelig "bondsk" trøndersk liksom Anonymous poster hash: dbcbc...ec2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Olav fra nattpatruljen og Aksel LS Anonymous poster hash: dbcbc...ec2 Hmm, har sett dette Olav navnet fra Nattpatruljen bli nevnt flere ganger her inne, tror jeg må ta meg en kikk, hihi ;-)Anonymous poster hash: ea1e0...334 Det må du. Han er nyyydelig minus dialekten, hehe.Tror ikke han er med i kveldens episode da men på tvnorgenett ligger alle episodene ute Anonymous poster hash: dbcbc...ec2 Hvilke politidistrikt er han fra, mtp ulekker dialekt?Anonymous poster hash: ea1e0...334 Trøndelag. Syns ikke den er så grusom i seg selv men Olav snakker sånn skikkelig "bondsk" trøndersk liksom Anonymous poster hash: dbcbc...ec2 Hahaha, skjønner :-) men da må fruen her ta seg en titt ;-) Anonymous poster hash: ea1e0...334
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Min kjæreste, han er fantastisk kjekk, og snill. Anonymous poster hash: 12ed7...8a4
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 20. mars 2014 #16 Skrevet 20. mars 2014 Jeg må også si kjæresten min, han har ALT jeg ser etter hos en mann
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #17 Skrevet 20. mars 2014 Pål Sverre Hagen. Er noe med han som jeg liker. Veit ikke helt hva, for liker egentlig mørke menn best. Anonymous poster hash: efca9...06c
Shamy Skrevet 20. mars 2014 #20 Skrevet 20. mars 2014 Aksel Lund Svindal! Ååh, smelt! Signerer denne 😍
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #21 Skrevet 20. mars 2014 Morten Harket. Anonymous poster hash: 70cf5...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå