Gå til innhold

Middag i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 25f04...394
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag er det hjemmelaget lappskaus med svinekjøttdeig og flatbrød som står på menyen :-)

Anonymous poster hash: fe946...56c

Skrevet

Fiskegrateng med kokte poteter og raspa gulrøtter

Skrevet

taco.....

Anonymous poster hash: ba8c9...04e
Skrevet

tacopizza

Anonymous poster hash: d40cd...961
Skrevet

taco.....

Èn dag for tidlig, eller er det fredag i dag,hihi ;-) bare skøyer, taco er alltid godt,nomnom

Skrevet

taco.....

Èn dag for tidlig, eller er det fredag i dag,hihi ;-) bare skøyer, taco er alltid godt,nomnom

hehe jeg regnet med noen kom til å nevne det altså :P vel, vi har INGENTING fast, så vi er gale nok til å ha taco på en torsdag! De gale har det godt:P 

Skrevet

Kylling tikka masala.

Anonymous poster hash: 86938...e15
Skrevet

taco.....Anonymous poster hash: ba8c9...04e

Èn dag for tidlig, eller er det fredag i dag,hihi ;-) bare skøyer, taco er alltid godt,nomnomAnonymous poster hash: fe946...56c

hehe jeg regnet med noen kom til å nevne det altså :P vel, vi har INGENTING fast, så vi er gale nok til å ha taco på en torsdag! De gale har det godt:P  Anonymous poster hash: ba8c9...04e
Så deilig da :-) her i heimen må det lissom være helg føler jeg,hihi :-) kos dere med tacoen :-)

Skrevet

Har hatt lyst på kjøttpudding siden jeg stod opp, men de var utsolgt på butikken.. Så da blir det fiskegrateng i heimen..

Skrevet

Har ikke bestemt meg enda, men tror det blir sushi.

Skrevet

taco.....Anonymous poster hash: ba8c9...04e

Èn dag for tidlig, eller er det fredag i dag,hihi ;-) bare skøyer, taco er alltid godt,nomnomAnonymous poster hash: fe946...56c
hehe jeg regnet med noen kom til å nevne det altså :P vel, vi har INGENTING fast, så vi er gale nok til å ha taco på en torsdag! De gale har det godt:P  Anonymous poster hash: ba8c9...04e
Så deilig da :-) her i heimen må det lissom være helg føler jeg,hihi :-) kos dere med tacoen :-)

takk takk :P Hehe.. jeg skulle egentlig ønske jeg var en som hadde slikt fast, enkelt å vite fra dag til dag, men det blir ikke godt tatt imot, så jeg får nyte tacoen på en torsdag :P Kos dere også

Skrevet

Yorkshirepudding med grønnsaker, gode pølser og en herlig hjemmelaget saus. 

Anonymous poster hash: 436e0...1f5
Skrevet

Her ble det pølse og karbonaderester etter i går med potetstappe og grønnsaker. Mannen er syk, så var greit å ta rester:)

Skrevet

Her er det stekt laks, kokt jasminris, kokte brokkoli og saus av olivenolje,soyasaus, hvitløk,ingefær, chilli, gressløk og sitron :-)

Anonymous poster hash: f4afe...a69
Skrevet

skammelig junk kyllingburger...bare meg og eldste her. måtte ut å kjøre, har vondt i hue og gjorde det enkelt.
Haha, nesten så jeg føler det er barnemishandling når jeg ser hva alle andre spiser :P

Skrevet

Superenkelt hos oss i dag: Fullkornspasta med hjemmelaget pesto og salat av ruccola, tomat og mozzarella ;)

Skrevet

Torsk, søtpotet, gulrot og brokkoli i form med matføte og ost på toppen i ovnen. Og ris.

Skrevet

tar restemat fra igår. stekt laks,hjemmelaget gratinerte poteter og revet  gulerøtter

Skrevet

Rester fra grillet kylling på mandag og grønnsaker fra gårsdagens middag. Ble Kyllingpai med squash og vårløk og Nanbrød (!). Tar det vi har- middag! :-)

Skrevet

Vi hadde svinekjøtt, ris, brokkoli, gulerøtter og bernaise saus :)

Anonymous poster hash: 6caf6...964
Skrevet

Løvbiff i grovt pitabrød og salat

Anonymous poster hash: 2e604...dc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...