Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Nå er det 5 måneder siden fødsel og jeg klarer bare ikke å bli kåt. Synes bare det er ekkelt når mannen tar på meg. Før var jeg ofte kåt og synes at sex er veldig viktig for et godt parforhold. Mannen prøver å være forståelsesfull men nå begynner det å bli slitsomt for han at jeg alltid avviser han. Når kommer sexlysten tilbake? Er livredd for å ikke bli som meg selv igjen Har satt inn p-stav, kan det være denne som ødelegger? Er jo ingen vits med prevensjon når vi ikke har sex uansett.. Anonymous poster hash: 3f79a...b19
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Ha sex likevel! Sex avler visst sex. Anonymous poster hash: 97fbc...d50
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Jeg og har det slik... Min er 3 mnd da. Overhodet ikke lyst på sex kan vel ikke ha sex bare for å ha det, det må bare bli rart? Anonymous poster hash: 1e270...69b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Jeg og har det slik... Min er 3 mnd da. Overhodet ikke lyst på sex kan vel ikke ha sex bare for å ha det, det må bare bli rart?Anonymous poster hash: 1e270...69b Har du aldri sex uten å ha lyst? Da må du enten ha stor sexlyst, mannen din ha liten sexlyst, eller mannen din er tålmodig Anonymous poster hash: 97fbc...d50
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Ha sex likevel! Sex avler visst sex. Anonymous poster hash: 97fbc...d50 Jeg får desverre ikke til å tvinge meg til å ha sex når jeg ikke har lyst. Hele kroppen går i stå, jeg blir ikke våt, uansett hvor mye glidemiddel vi bruker blir det ikke det samme og sårt og vondt. Mannen er ganske generøst utstyrt, så jeg trenger å være kåt, våt og avslappet for at det skal bli godt, hvis ikke er det bare vondt og jævlig og jeg gruer meg enda mer til sex neste gang. Ingen løsning med andre ord. Anonymous poster hash: 3f79a...b19
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Sex avler sex ja. Og p-staven kan ha stor innvirkning på lysten. Vært der selv. Kom dobbelt tilbake da jeg tok den ut Anonymous poster hash: 67826...947
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Sex avler sex ja. Og p-staven kan ha stor innvirkning på lysten. Vært der selv. Kom dobbelt tilbake da jeg tok den ut Anonymous poster hash: 67826...947 Ja, vurderer å ta ut p-staven og se om det hjelper på. Anonymous poster hash: 3f79a...b19
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Jeg og har det slik... Min er 3 mnd da. Overhodet ikke lyst på sex kan vel ikke ha sex bare for å ha det, det må bare bli rart?Anonymous poster hash: 1e270...69b Har du aldri sex uten å ha lyst? Da må du enten ha stor sexlyst, mannen din ha liten sexlyst, eller mannen din er tålmodig Anonymous poster hash: 97fbc...d50 Hvorfor det??? Må en kvinne ha mer sexlyst enn hva som er vanlig for en kvinne for "møte" en mann på hans nivå? Eller at en mann ma ha unormalt lite sexlyst for å komme på nivå med en kvinne? Her i huset har vi sex 3-5 ganger i uken og jeg har ikke sex uten å ha lyst. Har jeg unormalt høy sexlyst? Skjønner at det er dalende når man har småbarn i hus, det var det for meg også. Men nå som de er 6 og 8 så er vi tilbake. Anonymous poster hash: 0d008...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå