Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite hverdagsproblem.

 

På en dyr, relativt ny og særdeles god/behagelig bh poppet plutselig den ene spilen opp mellom puppene mine! Ikke greit.

 

jeg er veldig påpasselig med vask og tørk av dyrt undertøy så jeg er veldig skuffet over at den ikke har vart i mere enn en drøy måned! (Nei, jeg har ikke hatt den på en drøy måned i strekk)

 

Men kan den reddes? Jeg har prøvd å sy igjen slike hull tidligere uten videre suksess men kanskje noen her har et tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra tilbake til butikken og reklamere kanskje?

Det hadde iallfall jeg gjort.. En bh sksl da holde lengre enn det.

Skrevet

Jeg ville reklamert, hvis jeg fremdeles hadde kvitteringen (eventuelt kontoutskrift). Ellers burde det ikke være et problem å sy igjen hullet, jeg har i alle fall aldri hatt noe poblem med det, men det sier jo du at du har, så jeg har kanskje hatt helt andre typer?



Anonymous poster hash: 010e0...1ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...