Gå til innhold

Myggnetting til sprinkelseng...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe man bør ha?

Vi er ikke plaget med mye krypdyr her jeg bor, men jeg har katter som liker å ligge på slike lune steder, så det hadde i så fall blitt "kattenetting" ;)

Hvor kjøper jeg det i så fall?

Jeg har funnet flere nettstedet som selger slike, men jeg vet ikke hvilke myggnettinger som evt er bra eller om det i det hele tatt er forskjell på de :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri jeg noen gang har møtt noen med myggnetting til sprinkelsengen. Ang katter, så kan vel kanskje døren til rommet være lukket?

Anonymous poster hash: b688d...5a9

Skrevet

Nei, ikke myggnetting! Hold døren lukket!

Anonymous poster hash: 208a4...f0b

Skrevet

Kan alltids holde døren lukket, men hva er galt med myggnetting?

Det virker ut til å være større hull på nettingen på de jeg har sett rnn det er på den til vognen, så luften skulle ikke bli mer tett..

Nei, jeg hadde ikke tenkt å ha myggnetting i det hele tatt (var ikke klar over at det fantes engang), men så kom min mor og mente på at det kunne være lurt å ha... :P

Skrevet

Wow, hørtes hysterisk ut.

Anonymous poster hash: 1df6f...2ee
Skrevet

Du kommer til å få mange rare, noen fæle til og med, råd fra mora di og svigermor. De tilhører en annen generasjon hvor babyer ble bortskjemte med mye nærhet, babyer skulle ligge og skrike etc.

Bare vær forberedt; du må lære deg å sile ut informasjonen du får, spesielt den eldre generasjonen.

Anonymous poster hash: 208a4...f0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...