Tieran Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Er dette noe man bør ha? Vi er ikke plaget med mye krypdyr her jeg bor, men jeg har katter som liker å ligge på slike lune steder, så det hadde i så fall blitt "kattenetting" Hvor kjøper jeg det i så fall? Jeg har funnet flere nettstedet som selger slike, men jeg vet ikke hvilke myggnettinger som evt er bra eller om det i det hele tatt er forskjell på de
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Tror aldri jeg noen gang har møtt noen med myggnetting til sprinkelsengen. Ang katter, så kan vel kanskje døren til rommet være lukket? Anonymous poster hash: b688d...5a9
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Nei, ikke myggnetting! Hold døren lukket! Anonymous poster hash: 208a4...f0b
Tieran Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2014 Kan alltids holde døren lukket, men hva er galt med myggnetting? Det virker ut til å være større hull på nettingen på de jeg har sett rnn det er på den til vognen, så luften skulle ikke bli mer tett.. Nei, jeg hadde ikke tenkt å ha myggnetting i det hele tatt (var ikke klar over at det fantes engang), men så kom min mor og mente på at det kunne være lurt å ha...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Wow, hørtes hysterisk ut. Anonymous poster hash: 1df6f...2ee
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Du kommer til å få mange rare, noen fæle til og med, råd fra mora di og svigermor. De tilhører en annen generasjon hvor babyer ble bortskjemte med mye nærhet, babyer skulle ligge og skrike etc. Bare vær forberedt; du må lære deg å sile ut informasjonen du får, spesielt den eldre generasjonen. Anonymous poster hash: 208a4...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå