Gå til innhold

Syke menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer er syk og har vært det en stund.I går toppet det seg.Jeg har termin om et par dager og har mine egne plager å slite med.Sendte han på nytt til legen for å få noe som tar bort bronkitten eller lungebetennelsen før fødsel.Han tar for gitt at jeg gjør alt her hjemme av handling,husarbeid og lign..de siste to dagene har jeg laget mat til han og ryddet etter han,når han sovnet i går satte jeg på en episode av en serie jeg hadde gledet meg til å se,så måtte jeg vekke han kl 21 pga medisinene og da skrudde han av serien min for den kunne jeg se på dagtid siden jeg er i permisjon.Han følger med på 30 forskjellige serier og jeg ca 3 stk.Så de siste ukene er det kun hans serier vi må se på når han er hjemme.I dag vekket han meg så jeg skulle lage mat til han og han skjønte ikke hvorfor jeg er sur.Og han klager annen hvert minutt om hvor vondt han har og hvor synd det er på han..

Anonymous poster hash: 1522c...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får jo snart to barn i huset du...

Anonymous poster hash: d1502...53a
Skrevet

Ja det bekymrer meg litt:p

Anonymous poster hash: 1522c...b50

Skrevet

Ja, dette hørtes lovende ut mtp at du snart får et barn til!

Slå ned på unotene med en gang! Så lenge han er oppegående lager han maten sin selv, kanskje han tilogmed kan lage nok så hans høygrsvide samboer også kan få.

Han rydder etter seg selv og han tar litt mer enn sin del av husarbeidet.

Slå ned øyeblikkelig og hardt - sånn kan dere ikke ha det.

Anonymous poster hash: ca84e...60a

Skrevet

M A K A L Ø S T........ du må faktisk vekke det nautet av en guttunge du har? Send han hjem til mamman sin og la han bli voksen nok, føre hun sender han tilbake!

Skrevet

Oppdaget du ikke denne siden ved han før nå?

Anonymous poster hash: 8d8a8...2ca

Skrevet

Hvorfor godtar du alt dette?Er du ei dørmatte eller? eller tjener? mamman hans?

Slår han av dine serier?og du godtar det?

jeg hadde latt dritten bare ligget der jeg, uten å vekke han for å ta medisiner.

MAKAN til noen pushovers av noen damer her inne i dag!!

Anonymous poster hash: d1502...53a
Skrevet

Jeg er i samme situasjon, altså i sluttfasen av et tungt svangerskap. Mannen min har vært utrolig hjelpsom og hentet i barnehagen og tatt husarbeidet i månedsvis altså, men så ble han syk.. Og da var han plutselig en hjelpeløs baby, kunne ikke gjøre noe som helst og bare sutret over hvor ille det var. Jeg ba han faktisk dra til moren hvis han ikke tok seg sammen. Minnet han om situasjonen vi var i og sa at det var mer enn nok å ta vare på meg selv og barna om ikke han skulle holde på sånn. Hadde han vært SÅ syk som han skulle ha det til måtte han jo vært på sykehus.

Han ble snurt og la seg, men dagen etter klarte han både det ene og det andre og dro ikke hjem til mor.

Syke menn kan være de mest tragiske tilfeller, selv om de ikke er drittsekker til vanlig. Send han til moren eller så får han ta seg sammen:)

Anonymous poster hash: be3de...832

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...