Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg får besøk av noen venninner i kveld, og skal ha en deilig middag som jeg akkurat har satt i ovnen til godgjøring. Jeg har gledet meg til besøket siden vi avtalte det sist uke, men nesten like mye til maten Jeg kan rett og slett gå i både timer, dager og i verste fall uker og måneder(!) og glede meg til noe spesielt å spise. Vi skal f.eks. til Hellas i sommer. Mest gleder jeg meg jo til ferie, sol, varme osv, men jeg gleder meg faktisk mye til den fantastiske greske maten også. Jeg kan stoppe opp og se for meg, lukte for meg og nesten smake for meg hvordan maten vil være og fylles med en følelse av ren og skjær velvære. Nå må jeg bare få presisere at jeg faktisk ikke er noe matvrak likevel, jeg er normalt slank, men jeg føler noen ganger at jeg tenker over snittet mye på mat. Eller, er det vanlig? Anonymous poster hash: 55d75...c67
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Det hender jeg gleder meg lenge på forhånd til et måltid, men da oftest til samværet. Julemiddagen, reker på stranda ol kan jeg se frem til lenge. Gresk mat gleder jeg meg ikke til. Det er ikke min greie Anonymous poster hash: d7dfa...dba
Laybik Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Ja, akkurat sånn har jeg det også!!! Men jeg er ikke bare sånn med mat, jeg gleder meg veldig mye til alt mulig egentlig. Jeg tenker mye på mat, og bruker nok over snittet mye tid på å lage mat også. Er veldig glad i mat!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 jeg gleder meg hver uke til fredags og lørdagsmiddagen jeg.. for da lager vi som regel noe ekstra godt Anonymous poster hash: 2cfb2...e80
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Ja, absolutt! For eksempel gleder jeg meg helt enormt til sommerens første stekte makrell. Noe av det aller beste jeg vet. Begynner å glede meg i oktober, og får det som regel i mai/juni. Anonymous poster hash: a3923...c72
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Jeg får besøk av noen venninner i kveld, og skal ha en deilig middag som jeg akkurat har satt i ovnen til godgjøring. Jeg har gledet meg til besøket siden vi avtalte det sist uke, men nesten like mye til maten Jeg kan rett og slett gå i både timer, dager og i verste fall uker og måneder(!) og glede meg til noe spesielt å spise. Vi skal f.eks. til Hellas i sommer. Mest gleder jeg meg jo til ferie, sol, varme osv, men jeg gleder meg faktisk mye til den fantastiske greske maten også. Jeg kan stoppe opp og se for meg, lukte for meg og nesten smake for meg hvordan maten vil være og fylles med en følelse av ren og skjær velvære. Nå må jeg bare få presisere at jeg faktisk ikke er noe matvrak likevel, jeg er normalt slank, men jeg føler noen ganger at jeg tenker over snittet mye på mat. Eller, er det vanlig? Anonymous poster hash: 55d75...c67 Ååååå, skal til venninne på klubb i kveld gleder meg bare så mye. Det er virkelig toppen å være med gode venner spise mat og kose seg sammen Le en hel kveld av bare fjas og fanteri! Like bra som julaften! Kose klem til deg Skal tenke på deg. Anonymous poster hash: 87b8f...b99
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Ikke så lenge,men vet jeg at jeg skal spise sushi,så kan jeg glede meg veldig til det Anonymous poster hash: 941fb...6bb
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Jeg får besøk av noen venninner i kveld, og skal ha en deilig middag som jeg akkurat har satt i ovnen til godgjøring. Jeg har gledet meg til besøket siden vi avtalte det sist uke, men nesten like mye til maten Jeg kan rett og slett gå i både timer, dager og i verste fall uker og måneder(!) og glede meg til noe spesielt å spise. Vi skal f.eks. til Hellas i sommer. Mest gleder jeg meg jo til ferie, sol, varme osv, men jeg gleder meg faktisk mye til den fantastiske greske maten også. Jeg kan stoppe opp og se for meg, lukte for meg og nesten smake for meg hvordan maten vil være og fylles med en følelse av ren og skjær velvære. Nå må jeg bare få presisere at jeg faktisk ikke er noe matvrak likevel, jeg er normalt slank, men jeg føler noen ganger at jeg tenker over snittet mye på mat. Eller, er det vanlig? Anonymous poster hash: 55d75...c67 Ååååå, skal til venninne på klubb i kveld gleder meg bare så mye. Det er virkelig toppen å være med gode venner spise mat og kose seg sammen Le en hel kveld av bare fjas og fanteri! Like bra som julaften! Kose klem til deg Skal tenke på deg. Anonymous poster hash: 87b8f...b99 Å, så koselig svar Jeg gleder meg kjempemasse, nå er det flere måneder siden sist, og jeg har vært igjennom en veldig tøff periode pga. ene barnet mitt med opphold på sykehus osv. Så det skal bli herlig å slappe av med deilig mat, litt vin og skravling med gode venninner. Du må kose deg du også! HI Anonymous poster hash: 55d75...c67
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 jeg gleder meg hver uke til fredags og lørdagsmiddagen jeg.. for da lager vi som regel noe ekstra godt Anonymous poster hash: 2cfb2...e80 Samme her :-) i ukedagene går det i sunne, fornuftige retter, mens når fredagen kommer, da blir det noe ekstra godt som jeg forbinder med fyfy mat i en hverdag,hehe :-) Anonymous poster hash: d133a...ee9
Nettisen:) Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Ja:) er utrolig glad i gode matopplevelser:)
Kanutten83 Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Jeg går et helt år og gleder meg til pinnekjøtt hos svigers lillejuleaften, kan nærmest kjenne smaken nå Men sånn utenom det går jeg gjerne og gleder meg til middag når jeg vet jeg får noe jeg liker godt, det være seg timer, dager eller et par uker
Saud Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Men maten i hellas er jo bare fantastisk så jeg forstår deg kjempegodt:)
Gjest lillehi Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Når vi en sjelden gang unner oss noe ekstra godt til middag kan jeg gå å glede meg i dagevis 😋
smula80 Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Elsker mat, har flere venner som deler samme lidenskap En av livets store goder
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Hva skal du lage da? Ble nysgjerrig Anonymous poster hash: a931a...60f
Subwoofer Skrevet 20. mars 2014 #16 Skrevet 20. mars 2014 Jeg gleder meg til hver 1.juledag. Er kun da jeg spiser oksesmåsteik, og det er det beste jeg vet!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #17 Skrevet 20. mars 2014 Hva skal du lage da? Ble nysgjerrig Anonymous poster hash: a931a...60f Beklager sent svar, har vært litt hektisk her Jeg lager rødvinsbraisert oksekjøttgryte med rotmos til, og så woket miniasparges, sukkererter og squash med finhakket chili over (og litt soyasaus). Mmmm.... Så gøy å se at vi er flere da! Føler av og til at folk ser litt rart på meg når jeg snakker om mat jeg skal spise langt fram i tid, hehe... HI Anonymous poster hash: 55d75...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå