Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Møtte dere reaksjoner etter dere hadde operert dere, i form av kritikk, misunnelse o.l ? Ikke at man skal bry seg om hva alle andre mener, men jeg er rett og slett nysgjerrig. :-) Anonymous poster hash: 7d5cb...0d6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Ingen som vet det, bare mannen min. Anonymous poster hash: e8d1f...1f5
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Har operert inn silikon, og har ikke fått noen negative reaksjoner. Tok kun 200g i hver for å slippe å være helt flat, og ingen har noengang gjettet seg til at de er falske. Om du legger inn en kanonkule i hver pupp og plutselig begynner å gå med dype utrigninger kan det nok hende noen rynker på nesa. Men om det er det du vil ha, hvorfor bry seg om hva andre mener? Anonymous poster hash: 97116...3f3
Gjest lemon-aid Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Har operert inn silikon, og har ikke fått noen negative reaksjoner. Tok kun 200g i hver for å slippe å være helt flat, og ingen har noengang gjettet seg til at de er falske. Om du legger inn en kanonkule i hver pupp og plutselig begynner å gå med dype utrigninger kan det nok hende noen rynker på nesa. Men om det er det du vil ha, hvorfor bry seg om hva andre mener? Anonymous poster hash: 97116...3f3 TS, her. Blir nok ingen kanonkuler for å si det sånn, Hehe... da kan jeg sikkert forstå hvorfor folk reagerer. Men jeg er sikker i mitt valg :-) Det blir jo ikke gjort i et forsøk på oppmerksomhet :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 I perioden før operasjonen, så gikk jeg med push up bh med for, og med ekstra koteletter oppi. Da jeg tok silikon måtte jeg gå med trange sports bh`r i lang tid. Så det så jo ikke forskjellig ut, utenpå klærne. Og jeg startet jo ikke å gå med utringede klær. Første året gjorde jeg vel heller det jeg kunne, for å skjule de. Nå tenker jeg ikke engang over at de ikke er naturlige. Nå både ser og føles de naturlige ut. Jeg er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 92453...000
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Jeg la også inn 200g i hvert bryst. Var tidligere helt flat. Ingen reaksjoner, folk ser det ikke Meget fornøyd! Anonymous poster hash: bfab3...961
Lillelovely Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Hadde silikon, ingen visste om det bortsett fra to venninner og mannen. Tok de ut i fjor etter åtte år pga komplikasjoner og et bedre selvbilde.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Tok annen kosmetisk operasjon. Omstendigheter gjorde at alle fikk vite det. Mange sure kommentarer. Det blir som om du har hatt en pupp, aldri har fortalt om det, og deretter setter inn protese i det ene. Ingen hadde sett deg naken, bare med klær, ergo aldri visst at du hadde et problem.. Du hadde liksom ikke et problem så lenge ingen la merke til det Folk er rare!! Anonymous poster hash: 309b9...2c0
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Hadde en venninne som syntes det var såååå tåpelig! Noen år senere opererte hun inn silikon selv. Dobbelt så store som mine. De er så store at det ser ut som om hun skal tippe når som helst. Foreldrene mine var også imot det, men jeg er så glad for at jeg trosset dem. Det er en av de beste investeringene jeg har gjort! Anonymous poster hash: 88e62...98a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Ikke fått noen negative tilbakemeldinger på mine silikonpupper. Nå er det ikke veldig mange som vet om det heller, og har faktisk aldri fått spørsmålet. La inn 255 ml, og skal bytte nå snart pga kapseldannelse etter siste amming. Vil da legge inn 300 ml. Anonymous poster hash: 78428...9b5
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Hi her: Jeg tenker det samme. Det er jo alltid noen som skal komme med noe, uansett hva man gjør. Men det de ikke vet er hvorfor du gjorde det. Føler liksom man må forklare seg! Selv om strengt tatt ikke trenger eller må. Grunnen til at JEG skal opereres er fordi jeg mistrives så sterkt med min kropp, og det er det ingen som kan si noe på. Jeg orker ikke gå rundt i så mange år og føle på det. Jeg klarer ikke akseptere kroppen min! Anonymous poster hash: 7d5cb...0d6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Så blås i hva andre synes eller mener! Folk vil alltid ha en mening-om alt. Si det til færrest mulig. Din kropp, ingen har noe med hva du gjør med den Anonymous poster hash: 78428...9b5
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 HI: Ja,veldg sant. Min kropp, mitt valg. Jeg velger å holde det hemmelig, og kommer ikke akkuratt til å annonsere på FB ;-) De som spør, får selvsagt vite det, tenker jeg. Hehe.. Anonymous poster hash: 7d5cb...0d6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 I perioden før operasjonen, så gikk jeg med push up bh med for, og med ekstra koteletter oppi. Da jeg tok silikon måtte jeg gå med trange sports bh`r i lang tid. Så det så jo ikke forskjellig ut, utenpå klærne. Og jeg startet jo ikke å gå med utringede klær. Første året gjorde jeg vel heller det jeg kunne, for å skjule de. Nå tenker jeg ikke engang over at de ikke er naturlige. Nå både ser og føles de naturlige ut. Jeg er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 92453...000 Med ekstra koteletter i bh-en? Er det et uttrykk jeg ikke er kjent med, eller en artig autocorrect? Anonymous poster hash: 6f063...10f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #16 Skrevet 20. mars 2014 Koteletter/kyllingfileter =innegg! Hehe! Anonymous poster hash: 7d5cb...0d6
Pixy Skrevet 20. mars 2014 #17 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har 345g silikon i hver pupp. Ingen negativ tilbakemeldinger. Men jeg har alltid brukt gelbh eller innlegg. Så forskjellen er bare at nå ser jeg bra ut naken Gjorde det kun for egen selvtillit, og jeg er strålende fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #18 Skrevet 20. mars 2014 gikk opp nesten 3 cup sizes & ingen som har sakt et ord, bare de 4 som vet. var på besøk hos mamma dagen før oprasjonen & 3 dager etter. hu sa ikke noe & nå har det snart gått et år, ingen har sakt noe eller sett rart på meg. tror folk bryr seg mer om tattoveringene en puppa. Anonymous poster hash: 992e0...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå