Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå skulle jeg gitt mye for å få gått på en Kaizers konsert altså!! Ser på En aften i operaen på Youtube for å stille det verste savnet.. Nå har Janove nettopp sunget Perfekt i ein drøm. Gåsehud!! Andre kaizers fan her,

Endret av Me and my monkey
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på min første og eneste konsert på Koengen i fjor. Å fytti så jeg angrer på at jeg ikke fikk vært på flere før de la opp 😭 Magisk opptreden!!!

Anonymous poster hash: 833bb...f60

Skrevet (endret)

Jeg har vel vært på 11 konserter. Ble liksom en årlig tradisjon og gå på en Kaizers konsert. I fjor var jeg på 3. Jaja, får trøste meg med konserter på dvd og musikk deres på Spotify, mens jeg venter på comebacket:-)

Endret av Me and my monkey
Skrevet

Ååh ,jeg og min konsertvennine satt akkurat og pratet om hvor mye vi hadde vært villig til å betale

for en konsert til! Jeg hadde gått rimelig høyt!

De har vært en stor del av mitt liv, så de tidlig i Danmark , love at first sight <3

Var på 4 konserter i fjor, mitt livs beste opplevelser! Bare få meter fra scenen. Nydeligt!

Beste minnene i operaen , herregud for en opplevelse! Perfekt i en drøm gav meg en musikalsk orgasme!

Nydelige festivalkvelder på Sørlandet :)

De er fantastiske! Elsker janove og all hans karisma og utstråling ,

Håper og ber om et comeback men foreløpig koser jeg meg med gamle ,gode minner ;)

Skrevet

Og der kom tårene! Hva er det med det bandet?

Hadde vondt i hjertet flere uker etter avskjedskonserten....

Skrevet

I know!! De er absolutt fantastiske!!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...