Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Da er det vel på tide å kjøpe seg ny mobil da. Tenker på hva jeg vil ha.. har ikke all verdens beste råd, men vil ha en mobil med stooor skjerm og bra bilde pixel.Har litt lyst på Samsung Galaxy S2, men de er jo så himla svære.. vil ikke ha mega-svære mursteinsblokk i jakkelommer og etc o.O Syns det er en forsåvidt grei størrelse på Iphone 4 og 5. Har også litt lyst på 5'en, men aaaaah.. Og masse god lagringsplass, er vandt med å ha over 500 sanger på mobil og masse bilder, så masse god lagringsplass trengs!Noen som kan anbefale meg en bra mobil? Jeg kan ingenting om slike high-tec ting som alle går rundt med i dag, og liker generelt ikke Touch-mobiler heller, men alt er jo Touch den dag i dag... Hjelp anyone? Hva er best? Iphone 5 eller Samsung Galaxy S2?? Anonymous poster hash: c6a60...06f
#Ariadne# Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Jeg elsker iPhone . Anbefaler det på det varmeste
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Jeg elsker iPhone . Anbefaler det på det varmeste Så bra!! Har du 4'ern eller 5'ern?? Du har ikke hatt noe trøbbel med den?? Så fint med raskt svar:)) Anonymous poster hash: c6a60...06f
Gjest Ingen skal få! Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Iphone! Ingen over. Har 5s med touchid. LOVE IT! Hatt alle iphonene:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Iphone! Ingen over. Har 5s med touchid. LOVE IT! Hatt alle iphonene:) Ååh ja! Var denne jeg mente når det kom til Iphone 5, en kompis har denne og var da jeg fikk øya opp for denne:)) Tusen takk for svar og! Noen anelse på hvor de har dem billigst? Anonymous poster hash: c6a60...06f
Laybik Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Hei! Det sammen skjedde med min nokia for ca ett år siden. Jeg kjøpte iPhone, først 4s, så fikk jeg 5eren i den nye jobben. Har vært superfornøyd med begge to!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Har Iphone 5s og nekter å bytte den ut! Dette er 3. Iphonen jeg har, har prøvd samsung innimellom, men hatet den for alt i verden. Hadde lyst å kaste den ut etter 2 dager, og etter 2 mnd gikk den på dynga- bokstavelig talt. Du kan selv velge hvor stor lagringsplass, du kan få opp til 64 gb (da har du plass til mange tusen bilder, mange tusen sanger og filmer og ja… Rett og slett plass itl det du måtte ønske).Problemet er at denne er litt dyr, bare en Iphone 5s med 16 gb lagring koster 5790 kr uten abonnement, mens Samsung tror jeg ligger mellom 4.000 og 5.000. Samsung s2 (gammel gammel utgave) er nok en god del billigere. Men om du har dårlig råd kan du også kjøpe brukt om det er et alternativ? Det gjorde jeg med den Iphonen jeg har nå, den hadde en liten feil, jeg sendte den inn og fikk helt ny! God service har dem på apple, det er sikkert! Samsung reparerer telefoner om det er noe galt, mens apple sender nye (sålenge det er fabrikasjonsfeil) da dem ikke bruker penger på å reparere det. Anonymous poster hash: b3324...a1d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Hei! Det sammen skjedde med min nokia for ca ett år siden. Jeg kjøpte iPhone, først 4s, så fikk jeg 5eren i den nye jobben. Har vært superfornøyd med begge to! Åååhhh, bare hater når elskverdige mobiler tar kvelden altså.. Skjønner Men så er vel 4'ern billigere enn 5'ern så klart? Skjønner ikke helt hva som er så forskjell mellom 4'ern og 5'ern jeg.. o.O Om de er nok så like, så hadde jeg tenkt mer på det økonomiske, men er 5'ern myyye bedre enn 4'ern, er kvalitet jeg vil ha, så aah what to do heheh. Men ganske genialt med den 5s Touch ID, slipper å taste inn koden hele tida Anonymous poster hash: c6a60...06f
Laybik Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Hei! Det sammen skjedde med min nokia for ca ett år siden. Jeg kjøpte iPhone, først 4s, så fikk jeg 5eren i den nye jobben. Har vært superfornøyd med begge to! Åååhhh, bare hater når elskverdige mobiler tar kvelden altså.. Skjønner Men så er vel 4'ern billigere enn 5'ern så klart? Skjønner ikke helt hva som er så forskjell mellom 4'ern og 5'ern jeg.. o.O Om de er nok så like, så hadde jeg tenkt mer på det økonomiske, men er 5'ern myyye bedre enn 4'ern, er kvalitet jeg vil ha, så aah what to do heheh. Men ganske genialt med den 5s Touch ID, slipper å taste inn koden hele tida Anonymous poster hash: c6a60...06f Ja, den nokiaen var faktisk 6år, hehe... Jeg har bare vanlig 5, så jeg vet ikke noe om tuchIS, men det høres jo lurt ut! Det jeg merket av forskjell på 4s og 5 er raskere internett (4G), bedre bilder, raskere mobil generelt, og lettere. Den har litt større skjerm også. Lykke til med ny mobil, håper du velger en du blir fornøyd med :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Har Iphone 5s og nekter å bytte den ut! Dette er 3. Iphonen jeg har, har prøvd samsung innimellom, men hatet den for alt i verden. Hadde lyst å kaste den ut etter 2 dager, og etter 2 mnd gikk den på dynga- bokstavelig talt. Du kan selv velge hvor stor lagringsplass, du kan få opp til 64 gb (da har du plass til mange tusen bilder, mange tusen sanger og filmer og ja… Rett og slett plass itl det du måtte ønske). Problemet er at denne er litt dyr, bare en Iphone 5s med 16 gb lagring koster 5790 kr uten abonnement, mens Samsung tror jeg ligger mellom 4.000 og 5.000. Samsung s2 (gammel gammel utgave) er nok en god del billigere. Men om du har dårlig råd kan du også kjøpe brukt om det er et alternativ? Det gjorde jeg med den Iphonen jeg har nå, den hadde en liten feil, jeg sendte den inn og fikk helt ny! God service har dem på apple, det er sikkert! Samsung reparerer telefoner om det er noe galt, mens apple sender nye (sålenge det er fabrikasjonsfeil) da dem ikke bruker penger på å reparere det. Anonymous poster hash: b3324...a1d Såpass jah, liker det jeg hører gitt Hehhe da er vi ganske like på det!! prøvde ut kusina mi si, halo for slike retarder som meg på slike mobiler som er større enn en lastebil så er det fort gjort å skrive den på fiendelista altså, men så er det kun slik nymoderne mobil jeg kan med- bittelitt o.O Aaaah, smart! Tror også at 64 GB holder leeenge. Ååhh guri malla nesten 6000...... det er jo kriminelt o.O Akkurat nå er jeg såpassa depserat etter å få fort tak i en ny mobil (må bli gående uten musikk på øra helt til jeg får ny mobil, da dør jeg bokstavlig talt), så det å ha kjøpt en brukt mobil hindrer meg ikke, så lenge alt er bra med den Ååh wow! Ja skal ikke se vekk ifra god service nei, er overraskende bra! Da høres jo forsåvidt Apple bedre ut, frister mer. Men er jo helt syk pris på 5s da.. o.O Måtte nok ha gått for 4'ern da Anonymous poster hash: c6a60...06f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Hei! Det sammen skjedde med min nokia for ca ett år siden. Jeg kjøpte iPhone, først 4s, så fikk jeg 5eren i den nye jobben. Har vært superfornøyd med begge to! Åååhhh, bare hater når elskverdige mobiler tar kvelden altså.. Skjønner Men så er vel 4'ern billigere enn 5'ern så klart? Skjønner ikke helt hva som er så forskjell mellom 4'ern og 5'ern jeg.. o.O Om de er nok så like, så hadde jeg tenkt mer på det økonomiske, men er 5'ern myyye bedre enn 4'ern, er kvalitet jeg vil ha, så aah what to do heheh. Men ganske genialt med den 5s Touch ID, slipper å taste inn koden hele tida Anonymous poster hash: c6a60...06f Ja, den nokiaen var faktisk 6år, hehe... Jeg har bare vanlig 5, så jeg vet ikke noe om tuchIS, men det høres jo lurt ut! Det jeg merket av forskjell på 4s og 5 er raskere internett (4G), bedre bilder, raskere mobil generelt, og lettere. Den har litt større skjerm også. Lykke til med ny mobil, håper du velger en du blir fornøyd med :-) Ååh!! Da er et jo mye verre, heheh uff savner den dæva mobilen min allerede, dakar liten Ja, syntes det hørtes ganske genialt ut, og ganske lett da om en blir gæren av å taste inn koden ørten-pil-og-bue ganger når "tastelåsen" går så fort på Forstår! Ååh blir vanskelig å velge gitt, jeg kommer neppe til å vær på nettet om jeg kjøper 5s'en, men det med bedre bilder høres ikke feil ut.. vanskelig.. Er veldig klar for ny mobil med en skjerm det faktisk går an å se på enn den lille jeg har hatt de siste 4 åra Tusen takk for det og takk for flotte svar! Anonymous poster hash: c6a60...06f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 HI her. Fant en interessant side på Finn, der en privat person selger sin ubrukte iPhone 5s 16 GB (mer enn nok til meg, regner jeg med) for 4750,- han kjøpte den for 6 dager siden og betalte 6000,- for den. Den er ulåst- vil det ikke si at den er UTEN abonnoment også? Har ikke kontaktet han, tenkte jeg trengte ekspertise hjelp Anonymous poster hash: c6a60...06f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har en tre år gammel iPhone 4, den har ikke bra kamera. Men jeg skal aldri ha noe annet enn iPhone. Helt overraska over hvor lenge den har levd. Blir straks 5s på meg Anonymous poster hash: 7a3f4...95d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har en tre år gammel iPhone 4, den har ikke bra kamera. Men jeg skal aldri ha noe annet enn iPhone. Helt overraska over hvor lenge den har levd. Blir straks 5s på meg Anonymous poster hash: 7a3f4...95d Ååh, så bra å høre!! Bra du er fornøyd! Har virkelig overbevist meg selv om å skaffe meg iPhone nå, men bare 5'ern. Anonymous poster hash: c6a60...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå