Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Han er 8 uker og i dag er det 7 varmegrader. Bruker voksi city pose. Egentlig tror jeg det holder med bare inneklær, men siden skuldrene kommer litt opp så har han på seg en hjemmestrikket ulljakke. Men vet ikke om det er nødvendig? Han har også bare bukse, ikke strømpebukse. Hvor mye har dere på deres små? Og hvor varmt når slutte med voksiposen og bare bruke dyne? Anonymous poster hash: 5f85c...9d3
Tipptopp Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Når min var bare månedene i fjor vinter hadde hun på seg vanlig inneklær med en bamsedress over. En med "pels" når det var kaldt ute og ullbody istedet for bomull og en i velur når det var mildt. Når det ble litt mildere ble velur-bamsedressen byttet ut med en velurjakke. Dyna (med saueskinn under) begynte jeg ikke med før i mai, for jeg var redd trekk.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 min har body+strømpik (noen ganger ull noen ganger bomull) og en hjemmetrikket ulldress med hette utenpå. Men her er det surt, så føltemperaturen er nok ikke det termometeret viser Anonymous poster hash: 86e1c...40a
mrsmergaert Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Min har aldri brukt mer enn bare body, strømpebukse, lue og votter.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Åh, så varmt.. Min kan ikke bruke pose når det er så varmt. Anonymous poster hash: ffa4a...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå