Gå til innhold

Hva har dere om natten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover naken. Hvis det er skikkelig kaldt har jeg pysjamas.

 

Skjønner ikke dere som sover i BH. Er ikke det ubehagelig? Og truse om natta... Da tror jeg soppen hadde blomstret her i gården, benytter anledningen til å lufte.



Anonymous poster hash: a4af9...742
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Truse og stor t-skjorte eller pysjoverdel. Jeg er litt rar, så jeg liker helst å ha stoffet i dette plagget mellom puppene. Må også ha pute eller dyne mellom beina. Jeg takler bare ikke klam hud (mot hud).

Skrevet

Naken eller truse.

 

Anonymous poster hash: 15f3c...419

Skrevet

En veldig deilig dundyne med glatt bomullstrekk.

Skrevet

På vinteren blir det ofte pysj, siden de meterne fra dynen til badet blir lange når soverommet er kaldt. 
Når det ikke er kaldt sover jeg enten med eller uten truse. Bruker kun tynn eller luftig truse om jeg sover med den. 

Skjønner ikke dere som sover med BH? Jeg prøvde da jeg ammet, men det var klin umulig. Det er alt for ubehagelig for meg. 



Anonymous poster hash: 27457...571

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...