Gå til innhold

Motivasjonen på topp, her kommer eg :)


jåsjenta

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte å sleng meg på slankeforumet her, da eg har meir enn nok å ta av, desverre...

E ei jenta på 32 år som drar på 103 kg. E 1.78 høg, så me andre ord ikke ei lita tøtta.hehe. Målet mitt e da 75 kg.

Eg klarte å slank meg fra 100+ og ned til 75 kg før eg vart gravid i 2011. Fikk en sønn i 2012, og iløpe av svangerskapet så gikk eg opp til 100+ igjen.

Etter svangerskapet så gikk eg ned til 92 kg, da eg fikk dobbeltsidig prolaps med isjasnerven i klem. Så da vart eg meir eller mindre sengeligganes i fleire mnd, sia det vanligvis ska gå ei vess til før eventuell operasjon i fall prolapsen går tilbake. Det gjorde de IKKE.

Ihverfall, grunnet prolaps og nerver i klem over lengre tid, så møsta eg mye av førligheta og vart mye svekka i ankeln + skjeivhet i ankel, så da vart det måneder med opptrening for å få styrken tilbake og få trena di rette musklan så den retta seg opp.

Operasjon va ikke helt vellykka, så ryggen slit eg enno me, men no e den så bra som den aldri har vært sia operasjon, så da klar eg å gjør nåkka uten svikt i ryggen.

 

Så i dag starta eg opp med 30 day shred med ho Jillian Michaels.

Holdt seriøst på å dø på meg.

Helt overjett over kor dårlig kondis det går ann å ha... fullstendig åndenød på det verste.

Kjenn eg grur meg litt til treninga i mårra, da eg sekkert bi å ha ont overalt.

Men litt godt å kjenn at man har brukt musklan da..

 

Ja, det her va no litt om meg. E no vældi flenk tell å møst motivasjon, men håp med å vær med i ett slankeforum, så kan eg få litt motivasjon her og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)  Hiv deg med på en av de aktive trådene her inne om du ønsker.

De ligger på toppen. Du trenger ikke lese alle innleggene før, bare hiv deg med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...