jåsjenta Skrevet 20. mars 2014 #1 Del Skrevet 20. mars 2014 Hei. Tenkte å sleng meg på slankeforumet her, da eg har meir enn nok å ta av, desverre... E ei jenta på 32 år som drar på 103 kg. E 1.78 høg, så me andre ord ikke ei lita tøtta.hehe. Målet mitt e da 75 kg. Eg klarte å slank meg fra 100+ og ned til 75 kg før eg vart gravid i 2011. Fikk en sønn i 2012, og iløpe av svangerskapet så gikk eg opp til 100+ igjen. Etter svangerskapet så gikk eg ned til 92 kg, da eg fikk dobbeltsidig prolaps med isjasnerven i klem. Så da vart eg meir eller mindre sengeligganes i fleire mnd, sia det vanligvis ska gå ei vess til før eventuell operasjon i fall prolapsen går tilbake. Det gjorde de IKKE. Ihverfall, grunnet prolaps og nerver i klem over lengre tid, så møsta eg mye av førligheta og vart mye svekka i ankeln + skjeivhet i ankel, så da vart det måneder med opptrening for å få styrken tilbake og få trena di rette musklan så den retta seg opp. Operasjon va ikke helt vellykka, så ryggen slit eg enno me, men no e den så bra som den aldri har vært sia operasjon, så da klar eg å gjør nåkka uten svikt i ryggen. Så i dag starta eg opp med 30 day shred med ho Jillian Michaels. Holdt seriøst på å dø på meg. Helt overjett over kor dårlig kondis det går ann å ha... fullstendig åndenød på det verste. Kjenn eg grur meg litt til treninga i mårra, da eg sekkert bi å ha ont overalt. Men litt godt å kjenn at man har brukt musklan da.. Ja, det her va no litt om meg. E no vældi flenk tell å møst motivasjon, men håp med å vær med i ett slankeforum, så kan eg få litt motivasjon her og Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144128903-motivasjonen-p%C3%A5-topp-her-kommer-eg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mars 2014 #2 Del Skrevet 20. mars 2014 Hei Hiv deg med på en av de aktive trådene her inne om du ønsker. De ligger på toppen. Du trenger ikke lese alle innleggene før, bare hiv deg med Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144128903-motivasjonen-p%C3%A5-topp-her-kommer-eg/#findComment-146221724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå