Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 gått hull på trommehinnen til barnet mitt. han har også dobbeltsidig ørebetennelse. han har ikke fått noe medisin for det. men fikk beskjed fra lege om å gi paracet å ibux sammen hver 5time. skal jeg da også gi det på dagtid? mest vondt for han når han ligger :-/ Anonymous poster hash: cf8d4...777
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Gi de sammen hver gang. De virker forskjellig og de sammen gir mer lindring når det er betennelse inne i bildet. Ibuxen jeg fikk på blåresept igår står det betennelsesdempende på. Parasett er febernedsettende. Anonymous poster hash: 2ce5b...ac6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Gi de sammen hver gang. De virker forskjellig og de sammen gir mer lindring når det er betennelse inne i bildet. Ibuxen jeg fikk på blåresept igår står det betennelsesdempende på. Parasett er febernedsettende. Anonymous poster hash: 2ce5b...ac6 Tusen Takk for svar :-) Anonymous poster hash: cf8d4...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå