Gå til innhold

Noen som har hatt sammenvokstninger på eggstokkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Ikke endometriose, bare sammenvokstninger... Noen som har blitt gravide med det?

Anonymous poster hash: 56190...fe9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har enorme sammenvoksninger i magen. Ingen infeksjoner tidligere eller vondt. Fikk beskjed av kirurg at egglederne med 99% sannsynlighet ville være ødelagt og at det var derfor jeg aldri hadde blitt gravid, og at ivf var veien videre. 2 mnd senere møtte jeg en ny mann og han har gjort med gravid 3 ganger og jeg har hatt en kjemisk. Eggstokkene tror jeg ingen har sagt noe om, har sett de på ultralyd mange ganger og gyn sier de ser helt normale ut. Men usikker på om de sammenvoksningene jeg har er synlig på ultralyd i det hele tatt. Hva har legen sagt til deg da?

Skrevet

har ikke sagt noe enda. Var på sykehuset for å se om jeg hadde Endometriose (lapraskopi) å fant da ut at jeg hadde sammenvoksninger i eggstokkene samt PCO ( ikke så ille PCO). Lurer derfor på om dette setter ned fertiliteten mye pga har vært prøver i fem år nå...

skal på etterkontroll om to mnd, men vil gjerne høre litt med de som har vært borti dette...

Anonymous poster hash: 56190...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...