Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hei flotte damer! Bare av ren nysgjerrighet. Dette til dere som gikk gravid alene og/eller aldri har hatt kontakt med barnefaren. Om dere traff deres nåværende partner i graviditet eller like etter fødsel, hvordan gikk det? Var det en mann som gjerne ville blir "far" for ditt barn? Bare tenker om en mann dater ei gravid eller med noen uker gammel baby er det for noen mye å ta innover seg. Så hvordan gikk dette seg til? Har ei venninne som nettopp har funnet ut hun er gravid med en fyr hun har truffet sporadisk for å si det sånn, så hun gikk rett i kjelleren og ser for seg livet ene og alene nå. Som hun sier :" ingen blir sammen med ei gravid dame". Anonymous poster hash: ca219...8f6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Hei, Jeg var alene i svangerskapet og har nå en liten på 5 uker. Jeg var redd for at jeg "bare" kom til å være mamma. og at jeg ikke kom til å finne noen, av samme grunn som venninnen din sier.. Når jeg gikk gravid var det tøft å være alene, men nå er livet herlig og jeg dater en super fyr. Han har barn fra før, og forstår "alt" som kommer når man får barn. Det er håp, hun må bare ikke stesse Anonymous poster hash: 34a2b...00a
me_87 Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Jeg møtte en veldig bra mann når barnet var 4 mnder gammel. Han hadde selv ett barn fra før av så han hadde ikke noe imot at jeg hadde barn heller. Han gikk faktisk å bærte på barnet når han var urolig å jeg var sliten.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er stebarnsadoptert. Min mor møtte min adoptivfar da hun var gravid med meg, de giftet seg da jeg var rundt et år. I dag er jeg, de er fortsatt gift. Min biologiske far har jeg aldri truffet. Anonymous poster hash: e8cf4...076
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Min kjæreste, snart ektemann, møtte meg når barnet mitt var litt over 6 mnd og han er idag pappaen til barnet. Han tok papparollen kjapt og er helt fantastisk. Barnet selv som begynte å kalle han pappa! Jeg var som venninnen din og tenkte hvem i all verden vil ha meg nå, sliten alenemor. Men så møtte jeg han, familien hans ser på barnet som deres egen de å og vi håper vi en dag kan ordne så han får adoptere barnet ❤️ Anonymous poster hash: 03d15...702
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Min kjæreste, snart ektemann, møtte meg når barnet mitt var litt over 6 mnd og han er idag pappaen til barnet. Han tok papparollen kjapt og er helt fantastisk. Barnet selv som begynte å kalle han pappa! Jeg var som venninnen din og tenkte hvem i all verden vil ha meg nå, sliten alenemor. Men så møtte jeg han, familien hans ser på barnet som deres egen de å og vi håper vi en dag kan ordne så han får adoptere barnet ❤️ Anonymous poster hash: 03d15...702 Oi jeg leste feil! Trodde du skreiv snart enkemann,begynte å lure hehe! Anonymous poster hash: 0abe0...6ce
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Min samboer er adoptert av sin "far":) Usikker på når mor møtte far, var etter han var født hvert fall. De giftet seg og fikk to gutter til. De er skilt den dag i dag, men det er ikke noe forskjellsbehandling på disse tre og adoptivfar er farfar til vårt barn:) Anonymous poster hash: 19b0f...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå