Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har fått baby for noen mnd siden. Var ganske slank, men rett før svangerskapet gikk jeg noen kilo opp i vekten og mens jeg var gravid tok det helt av. Nå må jeg ned ca. 15 kilo! Jeg spiste en plate(stor) sjokolade hver eneste dag + andre søtsaker (boler, kjeks, osv). Nå har jeg vært flink og ikke spist søtsaker i 3 (+) uker og veide meg i går. Jeg forventet ikke veldig mye, men har ikke gått ned et halvt kilo engang! Er skikkelig skuffet og demotivert nå Skjønner ikke at alt jeg spiste før contra det jeg spiser nå ikke skal ha noe å si på vekten. Jeg spiser en del mindre og har forresten sluttet å spise brød til frokost. Noen har har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 43671...7bf
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Man skal ikke gå på det når man så og si nettopp har født! Ammer du? Det vil ta sin tid før kroppen stabiliserer seg igjen, og ammer du, så vil jo det for noen hjelpe med veknedgang. Brødmat er for så vidt ok og bytte ut, men tror ikke du skal spise mindre, da dette vil gå utover næringen til barnet hvis du ammer, dette vet du vel? Anonymous poster hash: 42e0a...101
Havhesten Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Kombinér med trening. Raske gåturer hver dag. Bli svett. Gjør enkle styrkeøvelser hjemme, det finnes millioner av sider på nettet, f.eks youtube du kan bli inspirert av. Da går forbrenningen opp. Drikker du kalorier? Se på kostholdet ditt og se om det er noen vaner du ikke legger merke til, som feks kaffe latte, smør, fete pålegg osv. Les på greteroede.no og andre steder som gir inspirasjon og kunnskap. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Takk for svar! Jeg har et barn fra før av, gikk ganske mye opp i vekt med han og, men alt raste av seg selv bare 4 mnd etter at jeg hadde født! Nå er det over 6 mnd siden jeg fødte andremann og ingenting skjer med vekten siden jeg fikk han. Ingen av mine klær passer på meg, så det er litt krise. Anonymous poster hash: 43671...7bf
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Og ja, jeg ammer. Men jeg passer på at jeg spiser. Jeg lar ikke være å spise, men spiser mindre porsjoner og kuttet ut sukker og brød. Anonymous poster hash: 43671...7bf
<3 2G <3 Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Spiser du pasta, potet og ris ? Trening er lurt.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Noe har skjedd på vekten. Du har sluttet å gå opp. Trener du noe særlig? Det er lurt å bruke målebånd også. Jeg har gått ned bare 2 kg fra før jul, men 12 cm i midjemål. Anonymous poster hash: 4280d...22f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Jeg spiser litt pasta av og til, ja. Men hadde trodd at bare det at jeg hadde sluttet å spise så alt søtsakene jeg spiste skulle allerede ha noe å si (siden det var ekstremt mye). Men jeg skal begynne å trene. Det er teit, men jeg synes det er flaut å gå på treningssenteret etter så langt tid og med 15kg for mye. Anonymous poster hash: 43671...7bf
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Jeg spiser litt pasta av og til, ja. Men hadde trodd at bare det at jeg hadde sluttet å spise så alt søtsakene jeg spiste skulle allerede ha noe å si (siden det var ekstremt mye). Men jeg skal begynne å trene. Det er teit, men jeg synes det er flaut å gå på treningssenteret etter så langt tid og med 15kg for mye. Anonymous poster hash: 43671...7bf Beklager feilskriving. Ammer og skriver på tlf samtidig. Anonymous poster hash: 43671...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå