Gå til innhold

Invitasjon til 4-års dag. Er dette ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er 7 2010 barn på avdelingen, 4 gutter.

Er det ok å bare invitere disse 3 guttene (+ min sønn selvsagt)? Altså bare gutter?

Eller blir 4 barn i barnebursdag for lite? Han leker litt med ei av jentene, men de to andre leker han aldri med.

Leker masse med de 3 andre 2010 gutta

Anonymous poster hash: ea8a9...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det ok... :)

Anonymous poster hash: 8ac0a...079
Skrevet

gjorde det samme da mine gutter ble 4 år,hadde det så lite som mulig,for det blir da liv i leiren senere..!

Anonymous poster hash: e9565...900
Skrevet

Så herlig å bare ha fire barn i en bursdag :)  Gjør det, nyt det. Det kommer tidsnok at en må invitere 15 gutter i klassen.

Anonymous poster hash: a5a78...ae8
Skrevet

Dette er første gang med barnebursdag for han og det er veldig fin kjemi blant de 4 gutta. Ok, da gjør jeg det!

Anonymous poster hash: ea8a9...371

Skrevet

Det synes jeg absolutt, med mindre det er 1 2011-barn og 2 2009-barn liksom. Men jeg ville invitert via tekstmelding til foreldrene og ikke med lapper i garderoben etc. siden det ikke involverer alle barna eller alle av ett kjønn. 

Anonymous poster hash: 47ffe...392
Skrevet

Selvfølgelig går det an å invitere bare guttene, ingen som vil føle seg utenfor da, jentene skjønner at det er en guttebursdag.

Men jeg ville invitert alle 7 da, synes det hørtes lite ut med bare 3 gjester i et barneselskap...

Anonymous poster hash: 3f62e...45b
Skrevet

Jeg synes det er helt ok, og synes ikke det gjør noe med få barn i en 4årsdag. De er såpass små ennå. Vi kommer til å gjøre det samme her når yngste fyller 4, bare at vi plukker litt forskjellige barn ut ifra de han leker mest med og har hatt mest kontakt med siden han startet i barnehagen. (Flere forskjellige avdelinger.)

Skrevet

Det er alltid noen som ikke kommer, så jeg hadde invitert alle. Kjedelig hvis det bare skulle bli 1 eller 2 gjester. Og skulle alle mot formodning komme er det ikke spesielt mye mer styr med 7 enn med 4 i burdag.

Skrevet

Jeg ville invitert alle 7 - det blir da 6gjester.

Det er alltid noen syke ellersom ikke kan komme. Dessuten er det jo kjekt om han og blir invitert til jentene siden de er så få. Kan hende de begynner å leke mer sammen?

Anonymous poster hash: e2e03...bde

Skrevet

Hvis du føler for det, ville jeg gjort det! Sønnen min ville absolutt bare ha guttene på hans alder til 6- års dagen. Han var i "allergisk mot jenter"- alderen. De var fire stykker. Inviterte nabogutten også, de hadde en super bursdag!

Ellers har jenta mi invitert alle jentene på hennes alder, pluss jentene i aldersgruppen under også en gang. Da ble de litt flere. Hun ville heller ikke ha noen gutter. (5 år)

Det er jo en gruppe som ikke utelukker noen, så heng lapper i bhg også hvis dere vil. 

Skrevet

Jeg ville invitert alle.

Vi gjorde den "brøleren" og inviterte kun jentene i fjor. 4 jenter i årskullet og av de 4 var det bare 1 som kom. Det var litt stusslig.

I år inviterer vi alle ungene i årskullet på avdelingen og håper at flere kommer.

Anonymous poster hash: 7a23a...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...